Педагог-історик із Чернігова конструює чопери вручну та вже має чимало замовлень із-за кордону
2020-09-16 16:28:51
2187
2
Олег Петрук створює чопери з нуля. За освітою він – педагог-історик. Раніше до механіки не мав жодного стосунку. Чоловік розповідає, що якось побачив на одному з російських сайтів чопер й одразу захотів такий собі.
«Але доставка чогось звідки – це дорого та неможливо. Це як космічний корабель. І я подумав: чому б не створити щось схоже собі. І вийшло навіть краще, ніж у моїх ідейних натхненників. Коли я їм показав, що вийшло, вони були в захваті», – Олег Петрук, винахідник.
На рахунку пана Олега вже 17 таких байків. Він збирає велосипеди повністю вручну. Запчастини купує за кордоном.
«Основна морока була з електрообладнанням. Тому що довелося закуповувати в Китаї багато компонентів, батареї, паяти їх, зводити все. Було надано послуги сторонніх – це зварювання. І погнули мені, бо в мене нема власного трубовигинача. Це доволі дороге обладнання», – Олег Петрук, винахідник.
Єдине, що Олег Петрук перейняв у своїх натхненників, – це загальний дизайн байка. Каже, аби спромогтися створити чопери, йому довелося глибше вивчати фізику.
«Вчитися паяти батареї, вникати в електротермінологію, розбиратися в процесах, що пов’язані з проходженням електричного струму в матеріалах. Спершу в голові була каша, але поступово все це вибудовувалося у картину, тепер усе очевидно та просто», – Олег Петрук, винахідник.
За словами чоловіка, чопери зручніші за звичний велосипед. На них не напружується спина і комфортне положення ніг. Окрім цього, такі байки прості в управлінні.
«Тиснемо на кнопочку, другий асистент, другий ступінь. Він може приводитися в рух у двох режимах. Ручка газу. Або же з допомогою асистента, коли ми крутимо педалі і мотор підхоплює. Усього є п’ять віртуальних передач». Таким чином можна регулювати швидкість і ступінь допомоги тому, хто управляє байком. Він має повнопривідний мотор, що допомагає здійснювати гальмування.
«Завдяки вилці з пневмомодулем нівелюються всі нерівності дороги. На ньому їдеш, як на дивані».
Зарядити чопер можна від звичайної розетки. Одного заряду акумулятора вистачає на 300 кілометрів. Проїхати такий шлях коштує приблизно 3 гривні. Моніторити стан батареї можна за допомогою спеціального додатка.
«Зв’язуємося через Bluetooth з батареєю та дивимось. Ось основні параметри. Вольтаж, ємність, кількість використаних циклів. Також бачимо, як усе балансується. Це дає змогу вчасно виявляти несправності».
Кожен велосипед по-своєму індивідуалізований.
«Тут усе функціонально. Навіть ті ж черепи – це балансир керма, вони полегшують кермування. Просто вони стилізовані. Задля випендрьожу тут нічого нема. Усе суто функціональне та практичне», – Олег Петрук, винахідник.
Чопер уже став звичним засобом пересування для Олега Петрука. Він їздить на ньому не лише містом, а й подорожує. Усюди чоловіка супроводжує чотирилапа модниця – Жуля. У неї є навіть власне пасажирське місце.
«Спить зі мною в наметі, в спальнику. Коли бачить, що я хочу поїхати без неї, влаштовує істерику», – Олег Петрук, винахідник.
Олег Петрук каже, що свої байки він продає. В Україні попиту на такий транспорт немає. А от німці та голландці залюбки замовляють чопери в чернігівського винахідника. Зараз йому доводиться складати електротранспорт удома. У майбутньому планує облаштувати власну майстерню.
Сюжет: Cheline TV
коментарі (2)
«Але доставка чогось звідки – це дорого та неможливо. Це як космічний корабель. І я подумав: чому б не створити щось схоже собі. І вийшло навіть краще, ніж у моїх ідейних натхненників. Коли я їм показав, що вийшло, вони були в захваті», – Олег Петрук, винахідник.
На рахунку пана Олега вже 17 таких байків. Він збирає велосипеди повністю вручну. Запчастини купує за кордоном.
«Основна морока була з електрообладнанням. Тому що довелося закуповувати в Китаї багато компонентів, батареї, паяти їх, зводити все. Було надано послуги сторонніх – це зварювання. І погнули мені, бо в мене нема власного трубовигинача. Це доволі дороге обладнання», – Олег Петрук, винахідник.
Єдине, що Олег Петрук перейняв у своїх натхненників, – це загальний дизайн байка. Каже, аби спромогтися створити чопери, йому довелося глибше вивчати фізику.
«Вчитися паяти батареї, вникати в електротермінологію, розбиратися в процесах, що пов’язані з проходженням електричного струму в матеріалах. Спершу в голові була каша, але поступово все це вибудовувалося у картину, тепер усе очевидно та просто», – Олег Петрук, винахідник.
За словами чоловіка, чопери зручніші за звичний велосипед. На них не напружується спина і комфортне положення ніг. Окрім цього, такі байки прості в управлінні.
«Тиснемо на кнопочку, другий асистент, другий ступінь. Він може приводитися в рух у двох режимах. Ручка газу. Або же з допомогою асистента, коли ми крутимо педалі і мотор підхоплює. Усього є п’ять віртуальних передач». Таким чином можна регулювати швидкість і ступінь допомоги тому, хто управляє байком. Він має повнопривідний мотор, що допомагає здійснювати гальмування.

«Завдяки вилці з пневмомодулем нівелюються всі нерівності дороги. На ньому їдеш, як на дивані».
Зарядити чопер можна від звичайної розетки. Одного заряду акумулятора вистачає на 300 кілометрів. Проїхати такий шлях коштує приблизно 3 гривні. Моніторити стан батареї можна за допомогою спеціального додатка.
«Зв’язуємося через Bluetooth з батареєю та дивимось. Ось основні параметри. Вольтаж, ємність, кількість використаних циклів. Також бачимо, як усе балансується. Це дає змогу вчасно виявляти несправності».
Кожен велосипед по-своєму індивідуалізований.
«Тут усе функціонально. Навіть ті ж черепи – це балансир керма, вони полегшують кермування. Просто вони стилізовані. Задля випендрьожу тут нічого нема. Усе суто функціональне та практичне», – Олег Петрук, винахідник.
Чопер уже став звичним засобом пересування для Олега Петрука. Він їздить на ньому не лише містом, а й подорожує. Усюди чоловіка супроводжує чотирилапа модниця – Жуля. У неї є навіть власне пасажирське місце.
«Спить зі мною в наметі, в спальнику. Коли бачить, що я хочу поїхати без неї, влаштовує істерику», – Олег Петрук, винахідник.
Олег Петрук каже, що свої байки він продає. В Україні попиту на такий транспорт немає. А от німці та голландці залюбки замовляють чопери в чернігівського винахідника. Зараз йому доводиться складати електротранспорт удома. У майбутньому планує облаштувати власну майстерню.
Сюжет: Cheline TV
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Історія кохання прилуцьких сурикатів Мотрі та Славка з Прилук поки що ...
2025-12-24 17:09:07
Забудовник «Афганського будинку» у Прилуках розповів, чого його роками...
2025-12-24 16:32:22
Таку кутю ви ще не готували: різдвяний рецепт від ресторану «Torre»
2025-12-24 16:03:42
51-річний водій тягача «DAF» збив насмерть 38-річного велосипедиста в ...
2025-12-24 15:20:18
Розгляд апеляції щодо запобіжного заходу поліцейській у справі про сме...
2025-12-24 15:12:11
Міські служби Чернігова ліквідовують наслідки ударів ворожих безпілотн...
2025-12-24 14:55:02
24 грудня Чернігів знову атакували безпілотники
2025-12-24 14:45:52
25 грудня замість 7 січня: як чернігівці звикають до нової дати Різдва
2025-12-24 11:57:34
Мультиспортивну арену з тренажерами встановлено в Чернігові завдяки мі...
2025-12-24 11:41:06
Ніжинський депутат вимагав у підприємця 5000 доларів, щоб вирішити пит...
2025-12-24 11:33:31




Классный "велосипедик". Молодец парень.
Сколько стоит?