Тролейбуси у Чернігові почнуть працювати наприкінці травня
2022-05-12 15:54:43


Чернігівські тролейбуси вийдуть на вулиці міста наприкінці травня. Щоправда, у тестовому режимі, для того, щоб виявити пошкодження контактної мережі, які ще потрібно усунути. У тролейбусному управлінні працюють над її відновленням. Саме вона найбільше постраждала внаслідок активних бойових дій.

Працівники тролейбусного управління намагаються усунути якомога більше пошкоджень. Однак силами двох бригад у стислі терміни це зробити вкрай складно. Руслан Ємець каже, вже є попередні домовленості із фахівцями із інших міст. Вони допоможуть, коли у чернігівців будуть усі необхідні матеріали. А їх близько 40 найменувань.
Руслан Ємець начальник КП "Чернігівське тролейбусне управління":
- Майже 50 км. зі 110 існуючих до війни ліній, у нас в тій чи іншій мірі пошкоджено, або знищено. Поки працюємо своїми силами - 1-2 бригади. Відновлено 8 опор і ще 8 маємо замінити. Відновлено біля 3 км. контактної мережі, в основному, за рахунок бувшої в ужитку мережі.
Плануємо, до червня місяця, якщо все буде так, як ми плануємо - запустити кілька маршрутів.
- Згідно тих рахунків, які я попередньо отримав від потенційних постачальників - це приблизно трошки більше 20 млн. Це вартість саме матеріалів. Плануємо, що місто виділить необхідні кошти і ми зробимо - 70-75% від мережі існуючої до війни.
- Також у нас пошкоджено два кінцевих зупинкових комплекси - район "Сіверянка" та кінцева "Автозавод". Пошкоджено 11 зупинкових табло. При цьому менші пошкодження на території Депо, це побиті вікна у приміщенні та тролейбусах.
- На жаль, водій тролейбуса - це специфічна професія і я думаю, що на ринку праці їх практично нема зараз непрацевлаштованих. На нього треба мінімум 6 місяців вчитися, але я думаю, що зможемо відновити навчання. Потенційно у нас вже є люди, готові навчатись.
Через атаки ворога 5 барвінків потребують заміни вікон. Така ж проблема ще у двох тролейбусів старого зразка. Усунути ці пошкодження - не проблема. Уже ведуться перемовини із виробником. Транспорт готовий вийти на маршрути, питання у водіях, адже їх не вистачало і до початку повномасштабного вторгнення.
За словами Руслана Ємця, тролейбусні маршрути будуть змінені, однак сполучення найбільших районів із центром міста та вокзалом забезпечать.
Джерело: телеканал «Новий Чернігів»

Працівники тролейбусного управління намагаються усунути якомога більше пошкоджень. Однак силами двох бригад у стислі терміни це зробити вкрай складно. Руслан Ємець каже, вже є попередні домовленості із фахівцями із інших міст. Вони допоможуть, коли у чернігівців будуть усі необхідні матеріали. А їх близько 40 найменувань.
Руслан Ємець начальник КП "Чернігівське тролейбусне управління":
- Майже 50 км. зі 110 існуючих до війни ліній, у нас в тій чи іншій мірі пошкоджено, або знищено. Поки працюємо своїми силами - 1-2 бригади. Відновлено 8 опор і ще 8 маємо замінити. Відновлено біля 3 км. контактної мережі, в основному, за рахунок бувшої в ужитку мережі.
Плануємо, до червня місяця, якщо все буде так, як ми плануємо - запустити кілька маршрутів.
- Згідно тих рахунків, які я попередньо отримав від потенційних постачальників - це приблизно трошки більше 20 млн. Це вартість саме матеріалів. Плануємо, що місто виділить необхідні кошти і ми зробимо - 70-75% від мережі існуючої до війни.
- Також у нас пошкоджено два кінцевих зупинкових комплекси - район "Сіверянка" та кінцева "Автозавод". Пошкоджено 11 зупинкових табло. При цьому менші пошкодження на території Депо, це побиті вікна у приміщенні та тролейбусах.
- На жаль, водій тролейбуса - це специфічна професія і я думаю, що на ринку праці їх практично нема зараз непрацевлаштованих. На нього треба мінімум 6 місяців вчитися, але я думаю, що зможемо відновити навчання. Потенційно у нас вже є люди, готові навчатись.
Через атаки ворога 5 барвінків потребують заміни вікон. Така ж проблема ще у двох тролейбусів старого зразка. Усунути ці пошкодження - не проблема. Уже ведуться перемовини із виробником. Транспорт готовий вийти на маршрути, питання у водіях, адже їх не вистачало і до початку повномасштабного вторгнення.
За словами Руслана Ємця, тролейбусні маршрути будуть змінені, однак сполучення найбільших районів із центром міста та вокзалом забезпечать.
Джерело: телеканал «Новий Чернігів»
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Гранітна майстерня «GRANITE» – якість, перевірена часом
2025-07-01 14:17:51
У Троїцькому соборі будуть богослужіння? І новий настоятель?
2025-07-01 14:06:50
Прилуки зустріли військовослужбовця, звільненого з ворожого полону
2025-07-01 12:37:19
На Чернігівщині попрощалися з чотирма захисниками
2025-07-01 12:10:51
На Чернігівщині холодильник спричинив пожежу в будинку
2025-07-01 11:56:54
Впіймати величезного сома на Київському морі - рибальська мрія ніжинця...
2025-07-01 11:49:56
Три мільйони на протез для захисника
2025-07-01 11:09:58
9 непотрібних батькам діточок живуть у лікарні в Корюківці
2025-07-01 10:30:40
На Чернігівщині виявили банду наркоторговців, які щомісяця продавали п...
2025-07-01 10:00:45
У Чернігові 24-річний чоловік пограбував ломбард
2025-06-30 14:28:55
наприкінці травня - цього року?
да хоть автобусы пустите
У нас электроэнергии много . даже продают . напр. в Молдавию и Польшу (так заявляли) А с бензином и дизелем огромнейшая проблема . поэтому "рогатики" самое то что надо .
Какие? В атопарк было пару прилетов. И часть автобусов ушло на нужды ЗСУ, часть "приватизировала" тро
Бензина нет
Министерша экономики 01.05 говорила что за неделю решит вопрос с топливом. Так что уже неделю как топливо должно быть.
Уже в теме бензина и Мустафа Наем как министр и супер специалист во всем отраслям тоже прорезался )) теперь как пойоца "всэ будэ добрээ..."
Автобусы и маршрутки не пустят, или же пустят по 30+ гривен, ты же не забыл про нехватку топлива?. На данный момент остались только тролейбусы и электро автобусы...
готовы платить 15-20 грн за проезд?
Cenu slozhit ne mogut..... 10-15-20////
Як завжди все завищено разiв у два або бiльше.
Реальность начинает сереть и блекнуть.
+1. Толи еще будет.
Никто не мешает (НЕ МЕШАЛ) перейти на троллейбусы с батареей или заниматься их производством. Помянем Львовский Автобусный Завод.
А нагадай мені хто власник ЛАЗу?
А шо за автобус уже несколько месяцев брошенным стоит напротив Лагроса?