Успіх — це сума важливих рішень
2016-10-20 16:52:37


ЦІКАВО На шляху до успішного майбутнього дітей батькам необхідно приймати важливі рішення, серйозність яких часто нівелюється. У пошуках занять, які допоможуть дитині стати успішною, можна випадково пройти повз інтереси дитини і обрати заняття, які на перший погляд здаються більш перспективним для майбутньої професії. Але ж насправді досягти успіху можна в будь-якій сфері діяльності, якщо опанувати її якісно, тож чому б не навчити дитину цьому? Стати кращим в тому, що подобається саме їй!
Вперше в Чернігові батьки мають можливість записати дитину на уроки, які не є профільними. Мова йде про Ментальну арифметику*
Унікальність методики полягає у гармонійному розвитку обох півкуль головного мозку. У звичайних програмах більше навантаження припадає на ліву півкулю, яка на 95% і так випереджає праву. Розвиваючи обидві півкулі, дитина стає впевненішою в собі, більш сконцентрованою та уважною до деталей, з легкістю вивчає іноземні мови та успішно реалізовує себе в навчанні, в подальшій роботі та в житті.
Покликання ментальних тренувань — сформувати здібності до успіху на нейронному рівні; підготувати мозок до швидкого вирішення будь-яких задач та проблем. При сумлінному виконанні всіх необхідних умов участі в курсі, всі доданки в цій сумі складаються однаково легко та порівняно швидко, але відповідальність за дії лежить одразу на трьох сторонах: батьках, тренері та дитині.
Важливе рішення №1: Анкета-заявка та пробне заняття
Відповідальність за прийняття першого правильного рішення покладена на батьків. Щоб розпочати навчання, треба заповнити заявку онлайн, узгодити час занять і, власне, доставити дитину на місце подій. Далі все залежить від тренера, який робить все, аби зацікавити дитину в незвичайному та спочатку геть незрозумілому предметі. Мама одного з учнів колись прийняла це важливе рішення, але для цього їй мало було заповнити анкету. Їй довелось придбати франшизу та відкрити Школу ментальної арифметики в “Орігамі”.
Лариса Пащенко, директор Центру розвитку “Орігамі”:
“Я давно спостерігаю за Ярославом і бачу, наскільки йому важко працювати з великим об’ємом інформації. Труднощі, з якими він зіштовхується, його демотивують, і він взагалі втрачає будь-яке бажання навчатися. Це проблема багатьох сучасних дітей, адже сьогодні світ дає безліч готових рішень, в прийнятті яких мозок приймає мінімальну участь. Є гостра необхідність в тренуванні пам’яті, уваги, уважності, уяви. Півроку тому я почала шукати рішення і натрапила на методику, яку вирішила застосувати масштабно, на великій кількості дітей. Пройшло півтора місяця навчання, і я вже можу відмітити позитивні зрушення хоча б тому, що він сам сідає за заняття, навчився концентруватися на їх виконанні і радіє своїм досягненням.”
*Ментальна арифметика – це програма розвитку розумових здібностей та творчого потенціалу за допомогою арифметичних обчислень на рахівницях (соробан).

Дуже важливе рішення №2: Чіткі та безперебійні тренування
Друге рішення приймають спочатку батьки, які створюють умови та дисципліну, а потім дитина, яка цими можливостями вдячно користується. Постійні тренування та поступове ускладнення задач та вправ обов'язково покращать швидкість та якість усного рахунку. Не маючи необхідного досвіду, дитина навряд чи зможе здивувати оточуючих швидким рахунком, навіть якщо вона досконально знає правила рахунку на абакусі** . Відповідно позитивного ефекту у вигляді стрімкого розвитку психічних процесів не буде.
**Абакус — рахівниця, яка з’явилась та почала застосовуватися більше 3000 років тому.

Найважливіше рішення №3: Самомотивація та усвідомлення власного потенціалу
Очевидно, третє рішення залежить виключно від дитини. Опанувати ментальну арифметику в повному обсязі з максимальною користю можна лише тоді, коли дитина усвідомлює, що їй це дійсно треба, коли вона відчуває зміни і радіє ним; коли відкриваються нові можливості її мозку, і вона успішно ними користується в школі та в житті.

Сума правильних рішень, яка приведе до успіху — це повноцінна інтелектуальна діяльність в реальних життєвих ситуаціях, досягнення поставлених цілей та оперативне вирішення всіх питань, реалізація інтелектуального потенціалу, і, головне, жага до особистісного розвитку.
P.S. Протягом осінніх канікул в “Орігамі” будуть проводитись додаткові пробні заняття в зручний час, тому якщо є бажання або сумніви, у вас є чудова нагода впевнитись в вашому рішенні найближчим часом!
Контактні дані:
Центр розвитку “Орігамі”
м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 18
+3 8 093 327-88-89
+3 8 093 324-49-33
+3 8 0462 675-434
http://origami.cn.ua/
“Орігамі” в соціальних мережах:
https://vk.com/origami_cn
https://www.facebook.com/origami.cn
https://www.instagram.com/origami_cn/
Олена Чаленко
Вперше в Чернігові батьки мають можливість записати дитину на уроки, які не є профільними. Мова йде про Ментальну арифметику*
Унікальність методики полягає у гармонійному розвитку обох півкуль головного мозку. У звичайних програмах більше навантаження припадає на ліву півкулю, яка на 95% і так випереджає праву. Розвиваючи обидві півкулі, дитина стає впевненішою в собі, більш сконцентрованою та уважною до деталей, з легкістю вивчає іноземні мови та успішно реалізовує себе в навчанні, в подальшій роботі та в житті.
Покликання ментальних тренувань — сформувати здібності до успіху на нейронному рівні; підготувати мозок до швидкого вирішення будь-яких задач та проблем. При сумлінному виконанні всіх необхідних умов участі в курсі, всі доданки в цій сумі складаються однаково легко та порівняно швидко, але відповідальність за дії лежить одразу на трьох сторонах: батьках, тренері та дитині.
Важливе рішення №1: Анкета-заявка та пробне заняття
Відповідальність за прийняття першого правильного рішення покладена на батьків. Щоб розпочати навчання, треба заповнити заявку онлайн, узгодити час занять і, власне, доставити дитину на місце подій. Далі все залежить від тренера, який робить все, аби зацікавити дитину в незвичайному та спочатку геть незрозумілому предметі. Мама одного з учнів колись прийняла це важливе рішення, але для цього їй мало було заповнити анкету. Їй довелось придбати франшизу та відкрити Школу ментальної арифметики в “Орігамі”.
Лариса Пащенко, директор Центру розвитку “Орігамі”:
“Я давно спостерігаю за Ярославом і бачу, наскільки йому важко працювати з великим об’ємом інформації. Труднощі, з якими він зіштовхується, його демотивують, і він взагалі втрачає будь-яке бажання навчатися. Це проблема багатьох сучасних дітей, адже сьогодні світ дає безліч готових рішень, в прийнятті яких мозок приймає мінімальну участь. Є гостра необхідність в тренуванні пам’яті, уваги, уважності, уяви. Півроку тому я почала шукати рішення і натрапила на методику, яку вирішила застосувати масштабно, на великій кількості дітей. Пройшло півтора місяця навчання, і я вже можу відмітити позитивні зрушення хоча б тому, що він сам сідає за заняття, навчився концентруватися на їх виконанні і радіє своїм досягненням.”
*Ментальна арифметика – це програма розвитку розумових здібностей та творчого потенціалу за допомогою арифметичних обчислень на рахівницях (соробан).

Дуже важливе рішення №2: Чіткі та безперебійні тренування
Друге рішення приймають спочатку батьки, які створюють умови та дисципліну, а потім дитина, яка цими можливостями вдячно користується. Постійні тренування та поступове ускладнення задач та вправ обов'язково покращать швидкість та якість усного рахунку. Не маючи необхідного досвіду, дитина навряд чи зможе здивувати оточуючих швидким рахунком, навіть якщо вона досконально знає правила рахунку на абакусі** . Відповідно позитивного ефекту у вигляді стрімкого розвитку психічних процесів не буде.
**Абакус — рахівниця, яка з’явилась та почала застосовуватися більше 3000 років тому.

Найважливіше рішення №3: Самомотивація та усвідомлення власного потенціалу
Очевидно, третє рішення залежить виключно від дитини. Опанувати ментальну арифметику в повному обсязі з максимальною користю можна лише тоді, коли дитина усвідомлює, що їй це дійсно треба, коли вона відчуває зміни і радіє ним; коли відкриваються нові можливості її мозку, і вона успішно ними користується в школі та в житті.

Сума правильних рішень, яка приведе до успіху — це повноцінна інтелектуальна діяльність в реальних життєвих ситуаціях, досягнення поставлених цілей та оперативне вирішення всіх питань, реалізація інтелектуального потенціалу, і, головне, жага до особистісного розвитку.
P.S. Протягом осінніх канікул в “Орігамі” будуть проводитись додаткові пробні заняття в зручний час, тому якщо є бажання або сумніви, у вас є чудова нагода впевнитись в вашому рішенні найближчим часом!
Контактні дані:
Центр розвитку “Орігамі”
м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 18
+3 8 093 327-88-89
+3 8 093 324-49-33
+3 8 0462 675-434
http://origami.cn.ua/
“Орігамі” в соціальних мережах:
https://vk.com/origami_cn
https://www.facebook.com/origami.cn
https://www.instagram.com/origami_cn/
Олена Чаленко
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
інші новини
Родичі загиблої родини з Прилук поспілкувались з журналістами
2025-06-05 14:46:12
Суд виніс вирок Ганні Радецькій за смертельну ДТП в Іванівці
2025-06-05 13:48:58
У центрі Чернігова хочуть встановити скульптуру, дорослого з дитиною, ...
2025-06-05 13:40:48
Суд присудив компенсувати моральну шкоду звільненому посадовцю у Сновс...
2025-06-05 13:29:30
Плиски готові прихистити сумчан
2025-06-05 13:06:16
Війна гончарству не завада
2025-06-05 12:47:21
Відзнака «Майбутнє України» - для Саші із Дружби
2025-06-05 12:31:03
Першочергові заходи виконано: Чернігів усуває наслідки ворожого удару
2025-06-05 12:02:23
Під час атаки по Прилуках разом зі своєю матір'ю та сином загинула пат...
2025-06-05 11:40:08
Під ударами - Тихоновичі
2025-06-05 11:34:10