Оголошення

Смітник, палатка і камуфляж - все що потрібно в 2015 році для вирішення бізнесових чи політичних питаннь.

Блог Олександра Гашпара
2015-02-04 18:12:06
Просмотров: 6824
Нравится   Рейтинг поста: + 11

                             

   Я в жодному випадку не захищаю Дусяка. Поки в нас є, хоч і корявий, Закон "Про очищення влади" його необхідно виконувати і тому чиновник, котрий працював  заступником директора департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Мінфіну в 2012-2013 роках, безсумнівно підпадає під дію цього Закону, але проблема виконання законів - є загальнодержавною, в нас звільнили, згідно із люстраційним законом лише тих, хто не зміг відкупитися, а всі інші міліціянти, прокурори, продовжують і надалі сидіти в своїх кріслах.
  Така вона ситстема, котрої ніхто не хоче позбуватися і Дусяк лиш частина цієї системи, але,  чесно кажучи, вже трохи набридли безглузді мітинги з «люстраційними» смітниками в котрі нікого так і не саджають та з погрозами третього майдану, з рейдерами та "гопниками", переодягненими, за віянням часу, в камуфляжну уніформу, (котрих видає їхнє взуття), і з тими ж самими гаслами, котрі рік тому, в даному випадку ті ж самі Лазар, Берестовий і Іванов кричали на чернігівському «євромайдані». Вони ж самі привели цю владу до управління державними справами, а тепер кричать їй «ганьба» і «банду геть». Ну хіба таким розумним людям, успішним бізнесменам, не було зрозуміло, що «нова влада» буде нічим не краще «злочинної панди»? Навряд чи. Але річ напевно утім, що ті, хто стояв разом з ними на місцевому майдані і кричав разом з ними трохи голосніше «банду геть», дуже добре вмостились у владних кабінетах (це і Зверєв, і Катеринчук, і Кодола), а їх так і залишили бізнесменами, без владних повноважень.
   Але наприклад «майданівське» минуле ажніяк не завадило Костянтину Іванову проголосувати разом зі своїм однодупартійцем – головним «дерибанщиком» Чернігівської землі «за» безкоштовне виділення 3 гектарів землі в Ялівщині, ринкова вартість котрої сягає кількох мільйонів доларів, підставним особам для подальшого «дерибану» і зведення в рекреаційній зоні вже третього «царського села».  Пояснення таких дій президента Чернігівської торгово-промислової палати можна знайти в його коментарях під статтею щодо перевірки прокуратурою законності будівництва житлових будинків на березі річки Стрижень по проспекту Перемоги. В цих коментарях депутат – «ударівець» чесно зізнався в тому, що йому краще споглядати на будівельні майданчики та бетонні коробки будівель, аніж на дерева та рощі. 
      От якби Іванов  у свій час став би мером, то для Чернігова це могло б мати дуже плачевні наслідки з таким світоглядом депутата - бізнесмена.  
 
                                   

                                 

        Ну якщо пан Іванов не дуже рветься у владу, то Лазар з Берестовим, скоріш за все були б не проти повернутися у владні кабінети. Або в крайньому випадку мати повністю контрольовану людину, наприклад, в парламенті. Гадаю, що саме з цією метою ці двоє компаньйонів на останніх виборах спонсорували передвиборчу кампанію Ігоря Андрійченко. Але найбільші надії на кандидата Андрійченко і найбільші вливання в його кампанію робив Віктор Лазар, хоча ще незадовго до майдану був нерозлучним супроводжуючим у різноманітних заходах колишнього диригента Верховної Ради – пана Чечетова і його «регіональних» побратимів – Маньковського, Прокопенко та Атрошенко. 
                          
                         
       Звісно, що у Віктора Лазара є претензії до податкової, хіба ж для того він стояв на Майдані, щоб його «Toyota Highlander» з державним номером СВ 7070 ВВ, котра була зареєстрована незадовго до революційних подій в країні, а саме в жовтні 2013 року, обкладалась податком в 25 тисяч, і це не рахуючи ще й додаткового сміхотворного податку на нерухомість, котрий йому доведеться сплатити за свій немаленький «будиночок» в Півцях.  
      Ну і звісно заради «люстраційної справедливості" слід згадати інцидент, котрий відбувся в селі Пакуль в травні минулого року і де Віктор Лазар був головною дійовою особою.
        Річ в тім, що депутати Пакульської сільської ради написали відкритий лист до голови партії «Удар» щодо незаконних, на їх думку, дій депутата обласної ради Віктора Лазара. Цей відкритий лист, де депутата-бізнесмена Лазаря звинувачували в розкраданні майна СТОВ «Полісся», а також в тому, що він через свою підставну людину отримав в користування 700 гектарів землі за котрі сплачував до бюджету лише 3 тисячі гривень на рік був надрукований в одному з місцевих інтернет - видань, але провисів там недовго і був знятий через день після публікації (???). Потім Лазар подав до суду позов з вимогою спростувати інформацію, котра його ганьбить, але суд вирішив інакше і зобов’язав відповідачів спростувати інформацію лише про те, що Саннікова була його коханкою і про те, що її мати веде аморальний спосіб життя. 
      
     Також слід згадати, що і Берестовой, і Лазар, вміло «тримаючи ніс за помаранчевим вітром» в 2005 році змогли все ж таки посісти владні посади – Лазар став головою райдержадміністрації, а Сергій Берестовий – став заступником Голови ЧОДА, котрим на той час був нині діючий нардеп Владислав Атрошенко, а пізніше Сергій Берестовий стає депутатом обласної ради, де під час його каденції, належний йому бізнес став інтенсивно «нарощувати м’язи». ЗАТ «Насіння Чернігівщини», ЗАТ «Локон», «Салті-Брок» і нарешті БК «Акваріум» - можливо це навіть неповний перелік підприємств, котрі контролює ініціатор Податкового майдану – 2015 року. 
 
                         

      Саме Сергію Берестовому ми маємо бути "вдячними" за те, що центр нашого історичного міста нагадує чи то Гізу, чи то Париж, але враховуючи, що пирамиду "Акваріума" зроблені зі скла, то напевно це був провінційний натяк на паризький Лувр.
      На сайті map.cn.ua ще збереглися панорами аллеї до того моменту, як у пана Берестового виникла його "геніальна ідея". 

                                 
                                 
     
   Випилювання дерев біля підземного переходу спричинило великий суспільний резонанс в місті, люди збирались влаштовувати пікети і акції протесту, але забудовнику все ж таки вдалось вмовити протестувальників, адже він привселюдно пообіцяв, що одразу після завершення робіт з реконструкції переходу він висадить в два рази більше дерев, аніж він їх спиляв.
      Пройшов час і замість берез і каштанів на їх місці з’явилися лише кущики форзиції і декілька низькорослих туй. І це була лише перша публічна, мяко кажучі - неправда від пана Берестового.
                                  
       Друга неправда була відносно вигляду будівлі на поверхні землі біля "Мегацентру" .
       Спочатку там мало бути таке.  
        
       Потім таке.  

     А в підсумку маємо те, що маємо. 
   
     А ще, після реконструкції переходу, перехрестя проспекту Миру і вулиці Щорса в списку найбільших місць концентрацій ДТП стоїть впевнено на першому місці.
                        
                        
                        


      Може це "псевдолуврські" пірамиди винні в ціх аваріях? Адже в нас в Україні існує стандарт ДСТУ 3587-97, котрий називається "Автомобільні шляхи, вулиці та залізничні переїзди" , а в тому стандарті є пункт 3.3.1, в котрому вказано яким має бути оглядовий трикутник,вільний від капітальних споруд на перехрестях міських доріг. В даному випадку його сторони АБ і БВ мали б дорівнювати 150 метрів, чого звісно  дотримано не було, пірамида стоїть на відстані приблизно 20 метрів. 
                       
     Хоча управління ДАІ перед початком будівництва в 2007 році і погоджувало проектну документацію, але тоді проектом передбачалось будівництво лише двох куполів : один - біля мегацентру, інший - біля 3-ої полікліники. А от як вносились зміни до проекту і чи відбувалось таке погодження з державтоінспекцією, як і те яким чином відбувалась прийняття в експлуатацію закінченного будівництва і чи не відбулось це за найбільш "розповсюдженою" процедурою - невідомо. 

        Але цікавим було те, за яких обставин мені довелось зблизька познайомитися з паном Берестовим.
     Це було наприкінці травня або на початку червня минулого року. Я заїхав до Управління держземагентства, аби віддати Запит на отримання публічної інформації,  завдякі котрому я намагався дізнатися кому міська рада, всупереч законодавству, передала  земельні ділянки на территорії заповідного урочища "Святе", а також інформацію про власників деяких земельних ділянок на территорії "Кордівки", де також, за моєю інформацією, були замішані місцеві високопосадовці.
        Для подання запиту мені потрібно було його віддати лише відповідальній за їх приймання особі, котра мала поставити на моєму примірнику штамп  про отримання запиту.
        Для того, аби дізнатися, хто ця особа я звернувся до дівчини, котра приймала якісь землевпорядні документи від людей, що стояли в черзі. Але замість відповіді дівчини, я почув збоку зауваження "Вставайте в очередь и спрашивайте! Я уже час здесь стою!" Цією людиною, що стояла вже годину був саме Сергій Берестовий, котрий разом з якоюсь жінкою стояв аби здати якісь землевпорядні документи.  Я сказав йому, що мені лише потрібно дізнатися хто прийме від мене запит, але напевно пан Берестовий погано розумів, що це за процедура і знову повторив, щоб я вставав в чергу, на що я йому відповів, що він має роздавати вказівки що і кому робити у себе в Акваріумі, а не в органі державної влади. 
        Після цього його обличчя потрібно було бачити. Його одразу передернуло, він підскочив до мене, почав мене штовхати, давай питати"Ти хто такий? Давай своє посвідчення? Я питаю хто ти такий?". В свою чергу я йому представився і сказав йому, що віддати запит я можу і не стоячи в черзі, що я в принципі і зробив, бо їх приймала зовсім не та людина, котра вела загальний прийом громадян.
        Потім пізніше виявилось, що пан Берестовий вважав мене журналістом і вимагав від мене предявити посвідчення котрого в мене, на жаль, хоча я і мріяв про це, ніколи не було. Але чому тоді він почав штовхати людину, котру вважав журналістом.  Дивний він якись?

                           

   Да і, до речі, чіткої відповіді по своєму запиту я так і не отримав і тому досі не відомо хто ж все таки отримав земельні ділянки на заповідній территорії?   

 
                               

 
     Ну і наостанок запитання до читачів "на засипку": Що спільного у письменниці Джордж Елліот, актора Марка Стронга, співачки KT Tunstall і у Антона Сергійовича Берестового? Я б теж не здогадався, якби не фінансова звітність ПАТ "Насіння Чернігівщини".
        Виявляється всіх їх обєднує Університет Royall Holloway. Перші троє його закінчили, а Антон Берестовий лише закінчує. Ні КНУ Шевченко, ні КПІ, а один з  найпрестижніших англійських вузів. (ну хіба це не патріотично?)
                              
        Звісно, нічого поганого в цьому не має, навпаки, кожний батько бажає дати своїй дитині гідну освіту, але річ в тім, чи можуть собі дозволити дати таку освіту (котра коштує з проживанням в перерахунку близько 500 тисяч гривень на рік)  своїм дітям ті люди, що вчора під податковою тримали плакати "Третій майдан" і кричали "банду геть"? Так отож.... Берестовий і Лазар з їх статками, котрі вони нажили завдяки нелюстрованим чиновникам переживуть і третій майдан, але чи переживе його більшість пересічних людей невідомо .         
                     
 
комментарии (40)
SPD12015-02-04 23:50:52 ответить

По правде сказать, про Иванова был донедавна немного лучшего мнения. Но когда благодаря данной статье узнал, что он поддерживает пузановский строительный беспредел, все стало понятно. 25 метров у него до воды, видите ли. Там и 8-ми метров нету, сам лично шагами мерял.

tomatinответить

 Иванов, кстати тоже считал Пузана порядочным человеком, который сделает набережную за свои деньги, но не тут то было. Деревья выпиляли и вырубили за наши с Вами бюджетные деньги, засыпали русло и изменили его направление, для того, чтобы дома Пузана вписались в требования Водного Кодекса (25 м) тоже за счет денег природоохранного фонда, ну а Пузану дешевле давать откаты, за что ему Соколов вручают почетную грамоту за вклад в развитие города. https://www.youtube.com/watch?v=dP6YUxq3OZc

SPD1ответить

Ну порядочным Пузана нельзя было считать априори, ведь строительство жилых домов в той зоне вообще запрещено в принципе. И дело даже не в водном кодексе, а в генеральном плане города, согласно которому данная зона относится к рекреационной зоне типа Р2. Согласно "Тимчасового порядку використання території м. Чернігова" не допускается там строительство жилых домов ВООБЩЕ. 
То есть вопросы набережной, расстояния до воды - это уже второстепенные дела. Первично то, что жилые дома там возводить нельзя просто-напросто.


tomatinответить

http://www.dipromisto.gov.ua/images/Publ/Detalny_Plan/DPT_Chernigiv/DPT_Chernigiv.jpg Я повністю згоден.

Pishnyakответить

Лишенько, а звідки у вас ці малюночки, панове?

tomatinответить

 Мій малюнок з сайту "Діпромісто", котре розробляло генеральний і детальний план міста http://www.dipromisto.gov.ua/index.php?categoryid=24, а от звідти у SPD1 той малюнок - я не знаю, мені такий не дали в міськраді, хоча я теж би хотів його мати.

SPD1ответить

мені такий не дали в міськраді, хоча я теж би хотів його мати
------------------------------
Якщо хочете, вишлю Вам на пошту. А чому в міськраді не дали, вірніше чим обгрунтували відмову? Згідно ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності", матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Більше того, згідно закону такі матеріали генплану повинні висіти в холі міськради і публікуватись на сайті міськради.

Pishnyakответить

Теж зацікавлений у ознайомленні із Генпланом Чернігова. Якщо можливо, то і мені надішліть на пошту [email protected] Буду вдячний. А поточний стан справ щодо доступу чернігівців до Генплану міста є сумним. Ось історія питання - http://cityplan.in.ua/cities/view/204

tomatinответить

 Сказали: "тайна за семью замками". Если скинете на почту буду очень признателен. Адрес указан у меня в профиле. Спасибо!

SPD1ответить

Цікаво, як ця маячня (маю на увазі відписку на запит) узгоджується із положеннями "Тимчасового порядку використання території м. Чернігова", де чорним по білому вказано (розділ 2.2):

План зонування зберігається в управлінні архітектури та містобудування Чернігівської міської ради, яке забезпечує доступність для ознайомлення кожній фізичній та юридичній особі

Виходить, міськрада з одного боку називає цей план конфіденційною інформацією під грифом "ДСК", а з другого боку - зобовязує своє управління архітектури забезпечити доступність для ознайомлення із цим планом кожній особі...Ну не ідіотизм? Прям роздвоєння особистості покруче ніж в американських психологічних трилерах.
 

Lilya5672015-02-05 06:41:59 ответить

"Пауки в банке", вернее в небольшом депрессивном городе...  А как всё же по-другому требовать выполнения закона "Про очищення влади"?.... Перед этим ведь был положительный пример с одним из городских назначений. 

Вам бы, Александр, не "посвідчення журналіста", а удостоверение члена антикоррупционного комитета. Как  всегда , приятно удивляет Ваша грамотная, смелая позиция гражданина.

tomatinответить

 Спасибо конечно, но для того, чтобы хорошо разворушить наше местное "кубло" бюрократов,  земле- и казнокрадов , мне бы хватило и удостоверения журналиста. С ним бы было бы легче выводить на чистую воду наших "честных" чиновников.

Lilya567ответить

Вижу только один путь - выбирать честных людей в городскую власть, а у них уже есть оплачиваемый горожанами "рупор".

Pishnyakответить

А хіба так важно отримати "корочку" журналюги?

hugo2015-02-05 07:13:30 ответить

Справедливости ради, я бы добавил в название статьи: или пара майдановцев.
Которые были неподалеку и конечно, заблудились, где-то я это уже слышал

Lilya567ответить

а не слышали, вчерашние титушки сегодня носят камуфляж и балаклавы?... уже не модно "гордо ходИть в кепках и спортивных штанах"...

hush2015-02-05 09:43:27 ответить

Очень разумный  материал. Грамотно подобран и составлен.
Впрочем, как  и все  у  Гашпара. Мои почет и уважение  ему.
Это не мокроусовские истерики).

mokrousov_romanответить

А чому у вас рейтинг 0? Невже вся ваша діяльність обмежується критикою української незалежності?

novopassitответить

Вы много на себя берете и присваиваете то, что Вам не принадлежит. Ту пургу, которую Вы часто несете в своем блоге, не является "українською незалежностю". Соответственно критика Вашей пурги не является "критикою української незалежності".

hushответить

Роман, у Вас "синдром Коржа"? - "кто не дерибанит памятник  ленину, тот против  Украины?"
Вы разжигаете войну  церквей в Украине своими постами.
А потом еще  постыдно удаляете  справедливые комментарии, которые против Вас.
Разберитесь с собой.
С днем рождения Боба  Марли).

kobajasiответить

Читая ваши "перлы" создается впечатление, что у вас в психбольнице кто первый схватил халат, тот и психиатр. Ваш хватательный рефлекс стал все чаще давать сбои.

Filka2015-02-05 10:26:19 ответить

Отличный пост! Про всех перечисленных в материале - просто в точку! Сама об этом размышляла, когда наблюдала цирк под налоговой.

Интересный факт про университет, не знала об этом.

kyshan2015-02-05 12:01:35 ответить

Во всех этих делах и в прежде всего финансовых, важна банальная прозрачность.
как только будет документы о том  "Кто? Что? Где? Почем?".
 Тогда будет понятны все эти маскарады возле госучереждний и мотивы действий.
Автору- уважение, что не жалеет личного времени на поиск.
еще б конечно наладить механизм гражданского контроля и , самое главное , что бы этот механизм не превратился в еще одно звено цепочки, куда нужно заносить, потому как у нас выгоднее коррупции, только борьба с ней.

20012015-02-05 12:17:26 ответить

"Сіли побалакали, встали тай заплакали" 

Pishnyak2015-02-05 14:05:52 ответить

Так виглядав майдан від представників бізнесу у місті Чернігові на початку 2015 року. Очікується робота над помилками.

Shunny2015-02-05 14:11:43 ответить

Про цирк да, + денежку митингующим раздавали, наверное предприниматели честные?))) А мусоровозы кстати за чей счёт пригнали? Ой, мутно всё..мутно в нашем королевстве..

lenasro2015-02-05 18:17:10 ответить

Хочу поблагодарить автора за то, что аргументами и документами (а не соплями и эмоциями) объяснил ситуацию. Большое спасибо! 

mokrousov_roman2015-02-05 19:44:58 ответить

У Саши Гашпара дуже багато цікавих ідей, але є одна важлива деталь - він критикує завжди і всіх. В його світі є тільки чорне і біле, але чорного настільки багато, що чорне все. Немає жодної політичної партії, людини, яка б викликала в нього довіру. Тому він завжди один. Якщо ми хочемо щось збудувати то треба бути разом, треба довіряти, треба об`єднуватись.

Lilya567ответить

Повинна бути хоч одна людина, котра буде контролювати будівельників...)

tomatinответить

 Дякую, Рома за високу оцінку моєї роботи і за докладний аналіз мого психічного стану. Дійсно на відміну від твоїх постів я лише безпідставно критикую усіх і вся, таке воно вже все чорне навкруги. От якби я б і досі був би в Демальянсі, впевнений, що твій коментар був би повністю протилежний, адже у свій час завдякі моїй критиці, а інколи і моїм пропозиціям , хтось отримував непогані матеріальні і політичні бонуси. Ну звісно тепер  демальянс може покритикувати і мене. Чом би ні, якщо є за що, то будь-ласка - я коментарі на відміну від "демократів" не закриваю. 

Lilya567ответить

Вы правы, Александр. Но посмотрите сами, как быстро Ваш разрыв с Демальянсом пытаются использовать в свою сторону другие силы. Враг моего врага, мой друг.(с) ....

trezvoответить

Послухай Ромчику, такий як Сашко вартий 10-ти таких безнадійних майдаунів як ти. А критикує всіх і завжди так це ти.

Заздрість - невід'ємна риса лібераста.

novopassitответить

він критикує завжди і всіх
Пока все что я читал - все по делу. Или нельзя всех критиковать? Есть избранные, которых грех критиковать?

В його світі є тільки чорне і біле, але чорного настільки багато, що чорне все. 
Так говорят приспособленцы. 
А черного действительно много. Все прогнило. Человек говорит, что думает.

Немає жодної політичної партії, людини, яка б викликала в нього довіру. 
И не только у него. На сегодняшний день, мне кажется, это единственная трезвая позиция.

Тому він завжди один.
Он не один. Есть еще подобные люди, которые по одному. Я думаю, что в объединении таких людей, конкретных, не поддающихся политическому мракобесию, спасение нашей страны.

 Якщо ми хочемо щось збудувати то треба бути разом, треба довіряти, треба об`єднуватись.
С болтунами, многоликими янусами, скакателями и просто брехунами нельзя объединяться ни в коем случае. Объединение с вами - смерть любого благого начинания.
Просто пример - самые "демократичные демократы" на этих блогах банят людей за то, что не хотят слышать их позицию. Нет вам веры.

trezvoответить

"Я думаю, что в объединении таких людей, конкретных, не поддающихся политическому мракобесию, спасение нашей страны." - 

Pishnyakответить

У Чернігові занадто лідерські осередки політичних партій.

І я не бачу, щоб партійцями були розроблені власні спокусливі ідеологічні платформи. Навколо чого об'єднуватись?

Тому не дивно, що є громадяни, які критикують у голос усіх місцевих публічних осіб, не зважаючи на їх політичну приналежність. Дивно, що їх так мало.

andrud2015-02-05 20:06:16 ответить

Так Венецианская комиссия дала же четкое заключение по закону о люстрации, причем не на сайте, а лично Шоколадному зайцу. Если коротко, то можете свернуть ентот закон в трубочку и засунуть себе куда хотите. И пЭтя согласился. Но у нас же ж таперича свобода, шо хочу - то ворочу. Нацепил комок и балаклаву - все ХЕРОЙ (или АТО или Майдана, а может и участник Бородинского сражения, причем на стороне французов - супротив  "клятих москалів"), так что для меня закон не писан. И сpать я хотел на все комиссии, президентов, etc... я ж теперь аХтивист!

trezvo2015-02-05 22:07:22 ответить

Автора поста майдауны из Демоноальянса наверное уже прокляли за отступничество от веры в святой майдан.

А пост классный 

Все вышеописанные проблеммы - это неотъемлемая черта капитализма, так что, имем то, чего сами хотели...

Pseudoliparis2015-02-05 23:38:17 ответить

мне по поводу этих стеклянных пирамидок возле мегацентра непонятно.


Если их сделали посреди каких-то огороженных бассейнов, то почему в этих бассейнах никогда нету воды, не бьет фонтан, и не плещется рыба?




hugo2015-02-06 11:35:41 ответить

По поводу пирамидок:
Предлагаю исправить ошибку ... и вокруг них все засыпать землей и чего нибудь посадить красивое (растения), благо клумба из бетона и рубероида размером пару-тройку соток, уже готова.
Что для этого мне нужно? Варианты:
1. Большой мусоровоз с плакатами;
2. Единомышленники с лопатами;
3. Люди в балаклавах (титушки, майдановцы, др.);
4. Бойцы Азова и Айдара, которые заблудились;
5. Берестовой с лопатой;
6. Необходимые документы от властей города;
7. Другой вариант...

Lilya567ответить

Если это нужно именно вам, то:

1. Грунт 2. Лопата 3. Рассада ..... Всё . Ну если вы без "заблудившихся зелёных человечков" ну никак....то это совсем другой вопрос.

Оставить комментарий

Имя
Комментарий
другие записи автора
"Перша спокуса" новообраних депутатів Чернігівської міської ради. 2016-01-18 13:47:37 Стрижень : хронологія "розчищення", "дерибану" та "коррупції" в одному місці (2004 - 2015 рр.) 2015-05-21 15:39:00 ВСЕ НАЙКРАЩЕ – ДІТЯМ !??? 2015-02-24 06:27:34 Почему Чернигов отсталый, а не прогрессивный город? (Советы мэру Чернигова от мэра Боготы) 2015-02-09 19:40:18 Як змусити Соколова і Кухаря виконувати Закон України 2015-02-07 08:33:47 Що робити, якщо "Чернігівводоканал" відмовляється здійснювати повірку лічильників води? (Покрокова інструкція для споживача) 2015-01-27 09:54:41 А чому тільки Скоробагатько? 2015-01-26 18:08:11 Насколько экономически выгодно быть боевым побратимом мэра Соколова? 2014-11-27 19:31:33 Як "розпилюються" бюджетні мільйони? На прикладі розчищення Стрижня - дуже просто. 2014-11-17 08:05:05 Без клізми, очищення влади буде малоефективним. 2014-11-09 06:59:22