«Казбек» по Десні ходити може: екс-директор Чернігівського річпорту проти продажу теплоходу
2021-04-16 23:12:10


Теплохід «Казбек» продадуть з молотка. Проект рішення про його приватизацію розглядатимуть на сесії Чернігівської міської ради 28 квітня.
Основна причина продажу, стверджує міський голова Владислав Атрошенко, – обміління Десни.
«Це нелегке рішення, але я вважаю, що це рішення, яке викликано найперше неможливістю експлуатації у зв'язку з обмілінням річки, на що ми вплинути не можемо», – сказав Владислав Атрошенко.
Згідно з пояснювальною запискою до проекту рішення, залишкова вартість теплохода 70 тисяч гривень, а дизельного двигуна – трохи більше за 30 тисяч гривень.
«Якщо цей корабель буде з назвою «Казбек» ходити по водах Дніпра, то це краще для його долі, ніж він буде тут використовуватись як кафе, у кращому випадку, в літній період і як притулок для безпритульних взимку», – сказав міський голова Чернігова.
Колишній директор Чернігівського річкового порту Валентин Тоцький розповідає – це вже не перша спроба продати «Казбек». З його слів, у 2003 році фонд держмайна хотів продати його за 300 тисяч гривень.
Теплохід «Казбек» 1972 року випуску. Як для річкового судна, він не старий і по Десні ходити може, говорить Валентин Тоцький. І додає – Десна маловодна в тому числі і через відсутність судноплавства.
«Десна маловодна і через те, що перестав ходити транспорт річковий. Транспорт гвинтами своїми… Річка ж не тільки наповнюється дощем чи снігом, вона ж і наповнюється ґрунтовими водами, і ці ключі, ці джерела в річці зараз вони замулились, теплоходи не ходять, потихеньку затягується-затягується і не має підживлення», – говорить Валентин Тоцький.
До ідеї продати «Казбек» він ставиться негативно. Каже, організовувати прогулянки по Десні можна і зараз.
Пік популярності «Казбека» припав на середину минулого десятиліття. В 2003-2004 роках за сезон перевозили близько 40 тисяч людей, говорить Валентин Тоцький.
З його слів, туристичному Чернігову теплохід просто необхідний.
«Зараз планують реконструкцію скверу ім. Попудренка за 50 мільйонів. Я думаю, що один мільйон гривень для того, щоб теплохід «Казбек» привести до ладу і щоб він залишився, як візитна картка на Десні, виділити можливо», – сказав Валентин Тоцький.
Остаточно долю «Казбека» депутати вирішуватимуть 28 квітня – на сесії Чернігівської міськради.
UA: Чернігів
Основна причина продажу, стверджує міський голова Владислав Атрошенко, – обміління Десни.
«Це нелегке рішення, але я вважаю, що це рішення, яке викликано найперше неможливістю експлуатації у зв'язку з обмілінням річки, на що ми вплинути не можемо», – сказав Владислав Атрошенко.
Згідно з пояснювальною запискою до проекту рішення, залишкова вартість теплохода 70 тисяч гривень, а дизельного двигуна – трохи більше за 30 тисяч гривень.
«Якщо цей корабель буде з назвою «Казбек» ходити по водах Дніпра, то це краще для його долі, ніж він буде тут використовуватись як кафе, у кращому випадку, в літній період і як притулок для безпритульних взимку», – сказав міський голова Чернігова.
Колишній директор Чернігівського річкового порту Валентин Тоцький розповідає – це вже не перша спроба продати «Казбек». З його слів, у 2003 році фонд держмайна хотів продати його за 300 тисяч гривень.
Теплохід «Казбек» 1972 року випуску. Як для річкового судна, він не старий і по Десні ходити може, говорить Валентин Тоцький. І додає – Десна маловодна в тому числі і через відсутність судноплавства.
«Десна маловодна і через те, що перестав ходити транспорт річковий. Транспорт гвинтами своїми… Річка ж не тільки наповнюється дощем чи снігом, вона ж і наповнюється ґрунтовими водами, і ці ключі, ці джерела в річці зараз вони замулились, теплоходи не ходять, потихеньку затягується-затягується і не має підживлення», – говорить Валентин Тоцький.
До ідеї продати «Казбек» він ставиться негативно. Каже, організовувати прогулянки по Десні можна і зараз.
Пік популярності «Казбека» припав на середину минулого десятиліття. В 2003-2004 роках за сезон перевозили близько 40 тисяч людей, говорить Валентин Тоцький.
З його слів, туристичному Чернігову теплохід просто необхідний.
«Зараз планують реконструкцію скверу ім. Попудренка за 50 мільйонів. Я думаю, що один мільйон гривень для того, щоб теплохід «Казбек» привести до ладу і щоб він залишився, як візитна картка на Десні, виділити можливо», – сказав Валентин Тоцький.
Остаточно долю «Казбека» депутати вирішуватимуть 28 квітня – на сесії Чернігівської міськради.
UA: Чернігів
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
У Чернігові 24-річний чоловік пограбував ломбард
2025-06-30 14:28:55
Приліт російського «Шахеду» зруйнував цілий Лізин світ
2025-06-30 14:20:55
Нові Млини запрошують родини з дітьми
2025-06-30 13:48:00
Олег Нижник у 50 років покинув роботу в офісі через вигоряння і став п...
2025-06-30 13:27:27
Костянтин Батог у Малому Усті поремонтував дорогу, довжиною 2 кілометр...
2025-06-30 12:33:35
На Ніжинщині нетверезий 52-річний чоловік вистрілив з рушниці у жінку ...
2025-06-30 11:52:17
У Прилуцькому районі 19-річна нетвереза дівчина спричинила ДТП, через ...
2025-06-30 11:23:26
1–2 липня у Чернігові перевірятимуть систему оповіщення населення — пр...
2025-06-30 11:15:21
На Чернігівщині 11-річний хлопчик внаслідок вибуху невідомого предмета...
2025-06-30 11:07:35
За минулий тиждень росіяни 157 разів обстріляв Чернігівщину
2025-06-30 10:17:48
Ну вот, такое судно хотят продать по цене резиновой лодки.
Во-первых, речь не о цене продажи, а об остаточной стоимости. Во-вторых, оставь телефончик. Есть 30-летняя резиновая лодка, я тебе её с дисконтом в 50% уступлю. За 35 тысяч.
Прогрессы всякие и Казанки стоят столько же или даже дороже. Это смешно, продавать Казбек по такой цене.
Там наличкой наверх еще накинут пару соток, или у кого то есть сомнение, что отдельные личности, шевелятся только за свой интерес
Обмеление Десны? Года 3 назад затопило весь золотой и повымывало даже весь привезённый песок. Какое обмеление? В прошлом году зимой снега не было, в этом как никогда за несколько лет. И воды нормально. Если мер готов купить городу менее габаритную яхту для прогулок, пусть продает Казбек. А все развалить большого ума не надо.
"Если мер готов купить городу менее габаритную яхту для прогулок" - сколько ты потратился на прогулку на Казбеке и сколько готов выложить за прогулку на "новой мэрской яхте"?
Тарасовец купит по дешёвке
"Транспорт гвинтами своїми... Річка ж не тільки наповнюється дощем чи снігом, вона ж і наповнюється ґрунтовими водами, і ці ключі, ці джерела в річці зараз вони замулились, теплоходи не ходять, потихеньку затягується-затягується і не має підживлення" - Но, позвольте, как же он служил в очистке?!(с)
Так почистіть річку. Давно вже пора. Чомусь на все є гроші, а на очищення Десни немає. Це треба не тільки для "Казбека", але і для нашої екології. Дороги і парки важливо, але наша Десна не менш важлива! Не потрібно продавати "Казбек". А от річку вкрай необхідно почистити. Що зміниться на краще, якщо продати теплохід? Нічого! Десну все одно необхідно очистити.
От прочистки 2 км вдоль Чернигова толку не будет. Нужно чистить минимум километров на 25-30 вверх по течению, и километров на 5 вниз. А это - сотни миллионов, если не миллиарды
Виготовлення проєкту та робочої документації для реалізації будівництва будівлі «Палац спорту» в м. Чернігові коштуватиме міському бюджету 7 мільйонів 250 тисяч гривень
Преступление, это уничтожение исорического обьекта! Атрошенко если он хороший мер этого не допустит.