Платіжки з неіснуючими боргами за газ: чи можна чернігівцям розраховувати на перерахунок
2021-07-21 17:44:50


Чернігівцям приходять платіжки із заборгованістю за газ. Це спричинило масовий наплив людей до клієнтського простору 104.ua у Чернігові. За словами начальниці управління зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз» Ольги Конопацької-Плєхової, виникло викривлення загальних обсягів спожитого газу в системі, через це зараз проводиться інвентаризація.

82 контролери обходять до двох тисяч домогосподарств на день, щоб зняти фактичні показники лічильників. Чи можна чернігівцям розраховувати на перерахунок — детальніше у матеріалі.
Платіжки приходять з боргами, яких не існує, каже чернігівка Ірина Пецій.
«Цього разу на 500 з чимось гривень, яких немає, я все вчасно сплачую. Вже ходжу тут місяць оббиваю, вирішую питання».
З подібною проблемою, неіснуючі борги за газ, до клієнтського простору 104.ua щодня приходять десятки жителів Чернігова. Містян обурюють цифри, які вони бачать у своїх платіжках. Борги від кількох сотень до кількох тисяч гривень.
«Платили все по рахунках. Потім на брата майже пів року не було квитанцій, перестали йому присилати. Але платили все по рахункам, скільки за куб, яка ціна. Потім прислали вже нарешті на брата, і майже 1000 гривень боргу виставили», — скаржиться чернігівець Олег Соловей.
Начальниця управління зовнішніх комунікацій «Чернігівгазу» Ольга Конопацька-Плєхова каже, через неправильну подачу показників у системі виникло викривлення загальних обсягів спожитого газу.
«Чому можуть виникати взагалі розбіжності у показниках у людей? По-перше, показники могли бути невчасно передані. По-друге, могли бути передані з похибкою, якщо людина вписує в неправильному форматі, не там ставить пробіл, кому, крапку, система ці показники просто не може сприйняти. Тому відбувся дисбаланс у системі, відбулось загальне викривлення споживання, яке відобразилося, на жаль, і на тих споживачах, які могли передавати показники коректно».
Для виправлення ситуації «Чернігівгаз» проводить інвентаризацію.
«Наразі в нас працює 82 контролери, вони можуть фізично обходити до 2 тисяч домогосподарств за день. Тому це досить тривалий процес. Його не можна провести за 1-2 місяці. Приходять контролери, проводять фотофіксацію показників лічильників споживачів. У них є мобільна програма, і вже буквально через 5-10 хвилин ця фотографія з показниками потрапляє до бази даних, і якщо у споживачів були розбіжності — відбувається корегування».
Після корегування показників, за словами Ольги Конопацької-Плєхової, споживачі можуть вимагати перерахунку.
Споживач має право подати заявку на проведення перерахунку показників обсягу спожитого газу, якщо у нього є якісь фотодокази споживання помісячно, тобто якщо він щомісяця фотографував свій лічильник і видно якого числа була зроблена ця фотографія - він може подати таку заявку, прикріпити всі ці фотографії і йому буде зроблено перерахунок».
За словами Ольги Конопацької-Плєхової, до того, як прийде контролер і будуть відкореговані показники, споживач може платити за фактичними показниками свого лічильника.
Як повідомив начальник регіонального управління клієнтського простору 104.ua Дмитро Лахтіонов, за робочий день вони можуть прийняти близько ста клієнтів. Звернень отримують більше, щоб не збирався натовп, людям видають номерки.
«Щоб не створювати черги, клієнт для розрахунку, якщо він не згоден зі своїми показниками, він може звернутися до контакт-центру. Він може написати звернення чи до клієнтського простору чи до АТ “Чернігівгаз”, також може в особистому кабінеті».
Джерело: Суспільне Чернігів

82 контролери обходять до двох тисяч домогосподарств на день, щоб зняти фактичні показники лічильників. Чи можна чернігівцям розраховувати на перерахунок — детальніше у матеріалі.
Платіжки приходять з боргами, яких не існує, каже чернігівка Ірина Пецій.
«Цього разу на 500 з чимось гривень, яких немає, я все вчасно сплачую. Вже ходжу тут місяць оббиваю, вирішую питання».
З подібною проблемою, неіснуючі борги за газ, до клієнтського простору 104.ua щодня приходять десятки жителів Чернігова. Містян обурюють цифри, які вони бачать у своїх платіжках. Борги від кількох сотень до кількох тисяч гривень.
«Платили все по рахунках. Потім на брата майже пів року не було квитанцій, перестали йому присилати. Але платили все по рахункам, скільки за куб, яка ціна. Потім прислали вже нарешті на брата, і майже 1000 гривень боргу виставили», — скаржиться чернігівець Олег Соловей.
Начальниця управління зовнішніх комунікацій «Чернігівгазу» Ольга Конопацька-Плєхова каже, через неправильну подачу показників у системі виникло викривлення загальних обсягів спожитого газу.
«Чому можуть виникати взагалі розбіжності у показниках у людей? По-перше, показники могли бути невчасно передані. По-друге, могли бути передані з похибкою, якщо людина вписує в неправильному форматі, не там ставить пробіл, кому, крапку, система ці показники просто не може сприйняти. Тому відбувся дисбаланс у системі, відбулось загальне викривлення споживання, яке відобразилося, на жаль, і на тих споживачах, які могли передавати показники коректно».
Для виправлення ситуації «Чернігівгаз» проводить інвентаризацію.
«Наразі в нас працює 82 контролери, вони можуть фізично обходити до 2 тисяч домогосподарств за день. Тому це досить тривалий процес. Його не можна провести за 1-2 місяці. Приходять контролери, проводять фотофіксацію показників лічильників споживачів. У них є мобільна програма, і вже буквально через 5-10 хвилин ця фотографія з показниками потрапляє до бази даних, і якщо у споживачів були розбіжності — відбувається корегування».
Після корегування показників, за словами Ольги Конопацької-Плєхової, споживачі можуть вимагати перерахунку.
Споживач має право подати заявку на проведення перерахунку показників обсягу спожитого газу, якщо у нього є якісь фотодокази споживання помісячно, тобто якщо він щомісяця фотографував свій лічильник і видно якого числа була зроблена ця фотографія - він може подати таку заявку, прикріпити всі ці фотографії і йому буде зроблено перерахунок».
За словами Ольги Конопацької-Плєхової, до того, як прийде контролер і будуть відкореговані показники, споживач може платити за фактичними показниками свого лічильника.
Як повідомив начальник регіонального управління клієнтського простору 104.ua Дмитро Лахтіонов, за робочий день вони можуть прийняти близько ста клієнтів. Звернень отримують більше, щоб не збирався натовп, людям видають номерки.
«Щоб не створювати черги, клієнт для розрахунку, якщо він не згоден зі своїми показниками, він може звернутися до контакт-центру. Він може написати звернення чи до клієнтського простору чи до АТ “Чернігівгаз”, також може в особистому кабінеті».
Джерело: Суспільне Чернігів
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Росіта не розлучилася з Олегом Ляшком. Жінка забрала заяву про розлуче...
2025-07-03 15:19:14
Медики з Прилуччини допомогли 25-річній жінці народити дівчинку у «шви...
2025-07-03 15:12:06
На Чернігівщині попрощалися з чотирма захисниками
2025-07-03 14:27:32
Василя Пасічника звільнили від кримінальної відповідальності. Примирив...
2025-07-03 14:08:53
У Чернігові продовжується робота з демонтажу незаконно встановлених об...
2025-07-03 13:41:00
166 чернігівських родин з новонародженими отримають допомогу від міста
2025-07-03 13:18:38
Гранітна майстерня «GRANITE» – якість, перевірена часом
2025-07-01 14:17:51
У Троїцькому соборі будуть богослужіння? І новий настоятель?
2025-07-01 14:06:50
Прилуки зустріли військовослужбовця, звільненого з ворожого полону
2025-07-01 12:37:19
На Чернігівщині попрощалися з чотирма захисниками
2025-07-01 12:10:51
Поставте себе пробел и крапку!!! Нагорело в прошлом месяце 56 кубов. Отослали с фото в вайбере. Насчитали дауны из горгаза 24 куба. Ответ - машина решила что нужно так. У меня вопрос - а нафига я покупал и устанавливал счетчик?????
Очнитесь ребятишки, откройте глаза, по Конституции газ принадлежит народу. За что долг? Пора послать дядю, который сел на трубу и залез нам в карманы.
Хе-Хе по конституции много чего принадлежит народу, например земля, в том числе и на берегу Днепра, где депутаты строят дворцы
Дядя сел на газовую трубу или не дядя, а тётя АЛЛА точно сидит на трубе и махинациями занимается со своим кодлом.
У вас всегда сбой системы в вашу пользу. Никогда не было, чтоб стала переплата в тысячу гривен, всегда возникают долги.
так там шулера сидят в этой конторе , в вашу пользу не будет никогда. сколько писали про счетчики и многое другое , что поменялось в Черниговгазе?
кому вы чешете ? то автоответчик у вас занято пиликает с 1по 5 число, то на сайте не запоминает введенные показания, а оператору дозвониться - уже месяца 4 как невозможно. думаете не очевидна ваша хитрость ? задержать, уменьшить показания пока льготный период, а потом "припомнить" все но уже по цене 12 грн/куб или че там вам соросята наобещали ? карма не за горами.
а потом когда с апреля месяца только сейчас удалось внести в эту долбаную систему показания через личный кабинет, причем оплата производилась по показаниям и тарифам - насчитало долг 500 грн. хапужье.
а, уже подкорректировали - долгов нету. надолго ли ?