Чернігівці противляться встановленню безкоштовних газових лічильників. Газовики назвали причини
2023-02-12 13:40:55


Згідно із Законом України «Про комерційний облік природного газу» до 1 січня цього року лічильники на газ мали б бути встановлені в кожному домогосподарстві, навіть там, де природний газ використовується тільки для приготування їжі. Інакше оператор системи розподілу (а в нашій області це АТ «Чернігівгаз») має право припинити газопостачання. Та насправді лічильники є далеко не в усіх, і більшу частину тих, хто їх не має, становлять якраз споживачі, які використовують газ лише для приготування їжі. Причини цього різні: хтось чекає, поки «Чернігівгаз» встановить прилад обліку, а хтось категорично проти оплати за лічильником, бо за нормами споживання для деяких домогосподарств вона виходить набагато вигіднішою. Звісно, повномасштабна війна на території України трохи відклала масове встановлення лічильників (проблем та роботи в газовиків і без цього було чимало), та в другій половині 2022 року працівники «Чернігівгазу» таки почали масову кампанію зі встановлення приладів обліку. І, на жаль, без скарг та непорозумінь тут не обійшлося.

— Ми з мамою живемо в багатоквартирному будинку на проспекті Перемоги. Газ у наших квартирах використовується виключно для приготування їжі, однак лічильники є не в усіх мешканців. У нашій квартирі лічильника не було, — розповідає нам 56-річна Олена Валентій. - У 20-х числах вересня минулого року в під'їздах нашого будинку з'явилося оголошення, що 31 жовтня до нас прийде контролер «Чернігівгазу», щоб перевірити квартири і домовитись про терміни встановлення лічильників. Цього дня я спеціально залишилася вдома, однак ніхто до нас так і не прийшов. А за два тижні я отримала лист без підпису, в якому було написано, що контролер у нас була, однак від встановлення лічильника ми відмовились, а отже маємо прийти на засідання комісії, яке буде 28 листопада.
На комісію я пішла. По правді, навіть трохи полаялась із працівниками компанії, які там сиділи. По-перше, мене цікавило, як ми могли відмовитись від лічильника, якщо контролера в будинку не було. Причому я вже навіть почала думати, що, можливо, якось його пропустила, однак запитала мешканців іще шести квартир нашого під'їзду, в яких лічильників теж немає, і виявилось, що 31 жовтня вони контролера теж не бачили. Дуже хотілося зустрітися з цією людиною і попросити, щоб показала фотофіксацію дверей, де б на фото зазначалася дата, — підтвердження того, що вона в нас дійсно була, але ми їй не відчинили.
По-друге, мене цікавило, який саме лічильник нам будуть встановлювати. Нюанс у тому, що власник квартири - мама, вона доволі поважного віку (88 років), тож їй треба все детально поясни їй, щоб погодилась. Моделі лічильника чи його виробника мені не назвали, сказали лише, що це хороший польський лічильник. Я запитала, яка в нього пропускна здатність коли він випущений, чи був у користуванні, як обслуговуватиметься. Бо в моїх сусідів є різна практика: одному поставили лічильник типорозміру 2.5 замість 1.6 і він був вимушений його замінити, двом іншим поставили лічильники не нові, а після ремонту. Ось я й думала, що як нас не влаштує той, який запропонує «Чернігівгаз», то ми збиратимемо гроші і встановимо свій.
Якщо підсумувати, хотілось просто дізнатися бодай якусь точну інформацію, однак нічого з того, що мене цікавило, я не почула. Саме тому жодних документів я не підписувала, хоч від встановлення лічильника не відмовлялася. А пізніше отримала рішення комісії, де зазначалося: «Згідно з рішенням комісії та на підставі складеного 31 жовтня 2022 року акта про порушення у зв'язку з вашою відмовою в доступі до об'єкта споживача, внаслідок чого оператор ГРМ не здійснив за власний рахунок встановлення лічильника газу споживачу, який не забезпечений лічильником, визначення об'єму спожитого природного газу здійснюється за граничними об'ємами споживання природного газу населенням з урахуванням усіх газових приладів і пристроїв». До речі, там чомусь було написано, що засідання комісії відбулося 27 жовтня. Пізніше прийшла і квитанція з донарахуванням. Як мені пояснили в компанії, я не зареєструвалася, тому вони й написали, що мене на комісії не було. Ну хіба це справедливо? Ми ж від лічильника не відмовлялися. Невже це така «схема» в підприємства - не прийти і понаписувати акти порушення, що споживачі не відчинили дверей, щоб нарахувати побільше? Бо ж за цим завищеним тарифом ми й розраховуватимемось, поки не поставимо того клятого лічильника.
Для розуміння; норма споживання для споживачів, у домогосподарстві яких є лише газова плита і наявне централізоване гаряче водопостачання, складає 3,3 кубометра на одну особу на місяць, а ось граничний об’єм споживання за таких же умов - 9,8 кубометра. Різниця очевидна, правда ж?
Прокоментувати цю ситуацію в АТ «Чернігівгзз» не відмовились, бо проблема використання газу без обліку дуже актуальна і для самої компанії:
«Згідно зі статтями 2 і 3 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» постачання природного газу здійснюється за умови його комерційного обліку:
1) для населення, що проживає у квартирах і приватних будинках, у яких природний газ використовується: комплексно (у тому числі для опалення) — з 1 січня 2012 року, для підігріву води та приготування їжі — з 1 січня 2016 року тільки для приготування їжі - з 1 січня 2023 року,
2) для інших споживачів - з 1 липня 2011 року.
За зазначеною адресою 30 вересня минулого року споживачу було направлено листа щодо надання доступу 31 жовтня представникам газорозподільного підприємства для встановлення по бутового лічильника газу. У листах, які направляються споживачам, вказуються контактні дані для зв 'язку споживача з представниками оператора ГРМ. Однак 31 жовтня споживачем не було надано доступ працівникам АТ «Чернігівгаз» для встановлення лічильника, тому був складений акт про порушення (відмова в доступі до об'єкта побутового споживача, який розраховується за нормами споживання, внаслідок чого оператор ГРМ не здійснив за власний рахунок встановлення лічильника газу побутовому споживачу). Акт про порушення споживачем не підписаний, другий примірник акта відправлено рекомендованим повідомленням 16 листопада, вручене повідомлення 18 листопада.
При складанні акта про порушення представник оператора ГРМ зазначає в ньому про необхідність споживача бути присутнім на засіданні комісії, на якому буде розглянуто цей акт, і визначає місце, дату та орієнтовний час проведення засідання. В акті про порушення споживачки Валентій було зазначено, що комісія оператора ГРМ із розгляду цього акта буде проводити засідання 28 листопада 2022 року о 14.00 за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 53, 4 поверх, 2 кабінет. Споживачка на засіданні комісії не була присутня, хоча після направлення їй акта про порушення зверталася до АТ «Чернігівгаз» і їй було надано роз'яснення. У разі ж неприбуття споживача або уповноваженої ним особи на засідання комісії остання розглядає складений акт про порушення без його участі і приймає рішення. Рішення комісії від 28 листопада: задовільнити акт про порушення від 31 жовтня і скласти акт-розрахунок, змінивши режим нарахування об'єму природного газу».
На жаль, зараз з’ясувати, хто ж у цій ситуації недоговорює, м'яко кажучи, доволі складно, адже слова споживача стоять проти слів працівників компанії. Та хто б не був правий, проблема залишається нерозв'язаною — лічильника в помешканні Олени Валентій та її матері немає, зате є підвищена плата за газ. АТ «Чернігівгаз» запропонувало: «Для усунення порушення споживачу необхідно надати доступ для встановлення лічильника газу за рахунок оператора ГРМ. Представники компанії готові встановити споживачці лічильник у зручний для неї час». Однак...
— Після цієї ситуації мама навідріз відмовилася встановлювати той безкоштовний лічильник, — каже Олена Олександрівна. — Я вирішила звернутися до юристів. Нехай вони дадуть оцінку діям нашого оператора системи розподілу і визначать, наскільки правомірними вони були. А потім уже подивимось...
У той же час зараз серед споживачів, які також мали б встановити лічильники природного газу, є чимало тих, хто перебуває в іншій області, а то й за кордоном. Виконати вимоги Закону України “Про комерційний облік природного газу” вони не можуть просто фізично.
- Якщо споживач не може надати доступу для встановлення лічильника або отримати повідомлення про необхідність створення таких умов через відсутність за місцем проживання, він може уповноважити для цього свою довірену особу, а також повідомити оператора ГРМ, пояснює начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз» Ольга Конопацька-Плєхова. У разі тривалої відсутності за місцем проживання і відсутності споживання газу споживач може повідомити про це оператора ГРМ у доступний для нього спосіб, зокрема листом, надісланим на електронну адресу [email protected], для зміни режиму обліку газу.
Довідково:
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» побутові споживачі природного газу - фізичні особи (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за тарифом на розподіл природного газу.
Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу - фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При цьому громадянин можуть отримати відшкодування за лічильник тільки через суд. Адже навіть якщо компанія готова відшкодувати громадянину кошти, порядку проведення цієї фінансової операції просто немає.
Однією з перепон у небажанні населення встановлювати газові лічильники є те, що норми для побутових споживачів при відсутності лічильників газу є заниженими та не відповідають фактичному споживанню. Вони позбавляють споживачів стимулу встановлювати лічильники. Адже кожен розуміє, що він споживає більше за заявлену норму. Наприклад, для громадян, які використовують газ лише для приготування їжі, діє норма 3,28 куб. м. Тим самим уряд країни позбавляє споживачів будь-яких стимулів щодо заощаджування енергоресурсів та встановлювання приладів обліку газу, вважають постачальники.
Вартість сучасного газового мембранного лічильника - 1700-5000 грн.
Вартість настільної електроплити — 2000-5000 грн. (без вартості її монтажу та демонтажу газової плити)
Вартість одного кубометру газу — 7,96 грн.
Вартість розподілу газу в Чернігівській області — 2,112 грн. за кубічний метр.
Вартість 1 кВт⋅год електроенергії при нормі споживання до 100 кіловат - 1,44 грн. (з ПДВ), понад 250 кВт⋅год — за тарифом 1,68 грн. (з ПДВ) за 1 кВт⋅год.
Газета “Гарт” від 09.02.2023, Катерина ДРОЗДОВА

— Ми з мамою живемо в багатоквартирному будинку на проспекті Перемоги. Газ у наших квартирах використовується виключно для приготування їжі, однак лічильники є не в усіх мешканців. У нашій квартирі лічильника не було, — розповідає нам 56-річна Олена Валентій. - У 20-х числах вересня минулого року в під'їздах нашого будинку з'явилося оголошення, що 31 жовтня до нас прийде контролер «Чернігівгазу», щоб перевірити квартири і домовитись про терміни встановлення лічильників. Цього дня я спеціально залишилася вдома, однак ніхто до нас так і не прийшов. А за два тижні я отримала лист без підпису, в якому було написано, що контролер у нас була, однак від встановлення лічильника ми відмовились, а отже маємо прийти на засідання комісії, яке буде 28 листопада.
На комісію я пішла. По правді, навіть трохи полаялась із працівниками компанії, які там сиділи. По-перше, мене цікавило, як ми могли відмовитись від лічильника, якщо контролера в будинку не було. Причому я вже навіть почала думати, що, можливо, якось його пропустила, однак запитала мешканців іще шести квартир нашого під'їзду, в яких лічильників теж немає, і виявилось, що 31 жовтня вони контролера теж не бачили. Дуже хотілося зустрітися з цією людиною і попросити, щоб показала фотофіксацію дверей, де б на фото зазначалася дата, — підтвердження того, що вона в нас дійсно була, але ми їй не відчинили.
По-друге, мене цікавило, який саме лічильник нам будуть встановлювати. Нюанс у тому, що власник квартири - мама, вона доволі поважного віку (88 років), тож їй треба все детально поясни їй, щоб погодилась. Моделі лічильника чи його виробника мені не назвали, сказали лише, що це хороший польський лічильник. Я запитала, яка в нього пропускна здатність коли він випущений, чи був у користуванні, як обслуговуватиметься. Бо в моїх сусідів є різна практика: одному поставили лічильник типорозміру 2.5 замість 1.6 і він був вимушений його замінити, двом іншим поставили лічильники не нові, а після ремонту. Ось я й думала, що як нас не влаштує той, який запропонує «Чернігівгаз», то ми збиратимемо гроші і встановимо свій.
Якщо підсумувати, хотілось просто дізнатися бодай якусь точну інформацію, однак нічого з того, що мене цікавило, я не почула. Саме тому жодних документів я не підписувала, хоч від встановлення лічильника не відмовлялася. А пізніше отримала рішення комісії, де зазначалося: «Згідно з рішенням комісії та на підставі складеного 31 жовтня 2022 року акта про порушення у зв'язку з вашою відмовою в доступі до об'єкта споживача, внаслідок чого оператор ГРМ не здійснив за власний рахунок встановлення лічильника газу споживачу, який не забезпечений лічильником, визначення об'єму спожитого природного газу здійснюється за граничними об'ємами споживання природного газу населенням з урахуванням усіх газових приладів і пристроїв». До речі, там чомусь було написано, що засідання комісії відбулося 27 жовтня. Пізніше прийшла і квитанція з донарахуванням. Як мені пояснили в компанії, я не зареєструвалася, тому вони й написали, що мене на комісії не було. Ну хіба це справедливо? Ми ж від лічильника не відмовлялися. Невже це така «схема» в підприємства - не прийти і понаписувати акти порушення, що споживачі не відчинили дверей, щоб нарахувати побільше? Бо ж за цим завищеним тарифом ми й розраховуватимемось, поки не поставимо того клятого лічильника.
Для розуміння; норма споживання для споживачів, у домогосподарстві яких є лише газова плита і наявне централізоване гаряче водопостачання, складає 3,3 кубометра на одну особу на місяць, а ось граничний об’єм споживання за таких же умов - 9,8 кубометра. Різниця очевидна, правда ж?
Прокоментувати цю ситуацію в АТ «Чернігівгзз» не відмовились, бо проблема використання газу без обліку дуже актуальна і для самої компанії:
«Згідно зі статтями 2 і 3 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» постачання природного газу здійснюється за умови його комерційного обліку:
1) для населення, що проживає у квартирах і приватних будинках, у яких природний газ використовується: комплексно (у тому числі для опалення) — з 1 січня 2012 року, для підігріву води та приготування їжі — з 1 січня 2016 року тільки для приготування їжі - з 1 січня 2023 року,
2) для інших споживачів - з 1 липня 2011 року.
За зазначеною адресою 30 вересня минулого року споживачу було направлено листа щодо надання доступу 31 жовтня представникам газорозподільного підприємства для встановлення по бутового лічильника газу. У листах, які направляються споживачам, вказуються контактні дані для зв 'язку споживача з представниками оператора ГРМ. Однак 31 жовтня споживачем не було надано доступ працівникам АТ «Чернігівгаз» для встановлення лічильника, тому був складений акт про порушення (відмова в доступі до об'єкта побутового споживача, який розраховується за нормами споживання, внаслідок чого оператор ГРМ не здійснив за власний рахунок встановлення лічильника газу побутовому споживачу). Акт про порушення споживачем не підписаний, другий примірник акта відправлено рекомендованим повідомленням 16 листопада, вручене повідомлення 18 листопада.
При складанні акта про порушення представник оператора ГРМ зазначає в ньому про необхідність споживача бути присутнім на засіданні комісії, на якому буде розглянуто цей акт, і визначає місце, дату та орієнтовний час проведення засідання. В акті про порушення споживачки Валентій було зазначено, що комісія оператора ГРМ із розгляду цього акта буде проводити засідання 28 листопада 2022 року о 14.00 за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 53, 4 поверх, 2 кабінет. Споживачка на засіданні комісії не була присутня, хоча після направлення їй акта про порушення зверталася до АТ «Чернігівгаз» і їй було надано роз'яснення. У разі ж неприбуття споживача або уповноваженої ним особи на засідання комісії остання розглядає складений акт про порушення без його участі і приймає рішення. Рішення комісії від 28 листопада: задовільнити акт про порушення від 31 жовтня і скласти акт-розрахунок, змінивши режим нарахування об'єму природного газу».
На жаль, зараз з’ясувати, хто ж у цій ситуації недоговорює, м'яко кажучи, доволі складно, адже слова споживача стоять проти слів працівників компанії. Та хто б не був правий, проблема залишається нерозв'язаною — лічильника в помешканні Олени Валентій та її матері немає, зате є підвищена плата за газ. АТ «Чернігівгаз» запропонувало: «Для усунення порушення споживачу необхідно надати доступ для встановлення лічильника газу за рахунок оператора ГРМ. Представники компанії готові встановити споживачці лічильник у зручний для неї час». Однак...
— Після цієї ситуації мама навідріз відмовилася встановлювати той безкоштовний лічильник, — каже Олена Олександрівна. — Я вирішила звернутися до юристів. Нехай вони дадуть оцінку діям нашого оператора системи розподілу і визначать, наскільки правомірними вони були. А потім уже подивимось...
У той же час зараз серед споживачів, які також мали б встановити лічильники природного газу, є чимало тих, хто перебуває в іншій області, а то й за кордоном. Виконати вимоги Закону України “Про комерційний облік природного газу” вони не можуть просто фізично.
- Якщо споживач не може надати доступу для встановлення лічильника або отримати повідомлення про необхідність створення таких умов через відсутність за місцем проживання, він може уповноважити для цього свою довірену особу, а також повідомити оператора ГРМ, пояснює начальник управління зовнішніх комунікацій АТ «Чернігівгаз» Ольга Конопацька-Плєхова. У разі тривалої відсутності за місцем проживання і відсутності споживання газу споживач може повідомити про це оператора ГРМ у доступний для нього спосіб, зокрема листом, надісланим на електронну адресу [email protected], для зміни режиму обліку газу.
Довідково:
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» побутові споживачі природного газу - фізичні особи (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за тарифом на розподіл природного газу.
Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу - фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При цьому громадянин можуть отримати відшкодування за лічильник тільки через суд. Адже навіть якщо компанія готова відшкодувати громадянину кошти, порядку проведення цієї фінансової операції просто немає.
Однією з перепон у небажанні населення встановлювати газові лічильники є те, що норми для побутових споживачів при відсутності лічильників газу є заниженими та не відповідають фактичному споживанню. Вони позбавляють споживачів стимулу встановлювати лічильники. Адже кожен розуміє, що він споживає більше за заявлену норму. Наприклад, для громадян, які використовують газ лише для приготування їжі, діє норма 3,28 куб. м. Тим самим уряд країни позбавляє споживачів будь-яких стимулів щодо заощаджування енергоресурсів та встановлювання приладів обліку газу, вважають постачальники.
Вартість сучасного газового мембранного лічильника - 1700-5000 грн.
Вартість настільної електроплити — 2000-5000 грн. (без вартості її монтажу та демонтажу газової плити)
Вартість одного кубометру газу — 7,96 грн.
Вартість розподілу газу в Чернігівській області — 2,112 грн. за кубічний метр.
Вартість 1 кВт⋅год електроенергії при нормі споживання до 100 кіловат - 1,44 грн. (з ПДВ), понад 250 кВт⋅год — за тарифом 1,68 грн. (з ПДВ) за 1 кВт⋅год.
Газета “Гарт” від 09.02.2023, Катерина ДРОЗДОВА
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
СБУ затримала поплічника рф, який готував підпал військових автівок на...
2025-05-22 19:02:55
Поліція знайшла жінку, яка у Чернігові забила до смерті їжачиху з дітк...
2025-05-22 14:54:25
Двоє неповнолітніх з Чернігівщини взяли в заручники чоловіка, аби сказ...
2025-05-22 14:48:20
У Понорниці з нетерпінням чекають відкриття стоматологічного кабінету
2025-05-22 13:43:22
Стало відомо, що сталося з лосем, який застряг в огорожі «Садиби родин...
2025-05-22 13:34:40
По справі вбивства трьох інкасаторів «ПриватБанку» подано апеляцію
2025-05-22 12:45:40
У Мезинському національному парку лисиця-рекордсменка народила 11 маля...
2025-05-22 12:30:09
Штурмовик Ярослав Мехейчик з Чернігова розповів, як командував відділе...
2025-05-22 11:54:14
За Наталку Чернобай, яка раділа смертям чернігівських захисників внесл...
2025-05-22 11:27:31
На Чернігівщині внаслідок російської атаки загинув чоловік
2025-05-22 11:16:20
Про які граничні норми йде мова? Мешканці більшості багатоповерхівок Чернігова сплачують по показникам будинкових лічильників (хотілось би почути про правомірність таких розрахунків)
Был в Черниговгаз, чтобы установить счётчик газа в квартире, надо сделать проект монтаж и т.д. цена около 10000 грн, и это по-моему без счётчика Май 2022 г
Теж колись з таким стикались. Детальний аналіз законодавчої бази допоміг вирішити проблему. Справа у тому, що газовики мають завчасно повідомити споживача про встановлення лічильника. Вони, як правило, надсилають звичайний лист. Це перше. Тобто ваша позиція має бути, що вас не повідомили належним чином. Вони мають надсилати цінний лист з описом вкладення. Йдемо далі. Коли вде приходять ставити, то приходять не газовики, а якісь шарамижники з невизначеної підрядної організації. У такому випадку відкриваємо двері, вмикаємо відеозапис і питаємо службове посвідчення. Вони лякаються і тікають. Потім у той же день приходять вже інспектори-газовики і кажуть, що будуть складати акт про порушення. Ви кажете, що погоджуєтесь встановити хоч прям загаз, прям пропонуєте контролерам його негайно встановити. Ті, оскільки вони контролери, просто не знають що їм робити. Щодо аргументу про те, що встановлює підрядна організація. Так, нормативна база теке дозволяє, але ви маєте говорити, що хай газовики нададуть відповідну комію угоди про те, що саме та конктетна організація має встановлювати лічильники, а також її працівники мають пред"явити службові посвідчення та документи, що посвідчують особу. В разі неправомірного сладання якихось документів - обов"язково подавати письмову скаргу до НКРЕКП. Справа у тому, що НКРЕКП має право штрафувати гзовиків за порушення надяння послуг, втсановлення лічильників тощо. Досвід показує, що після грамотно складених скарг до НКРЕКП, газовики різго змінюють свою хамську манеру спілкування.
У моей тетки на Белова на кухне 4 кв метра установили одородло размером с 10 литровое ведро. При этом наварили кучу труб, сняли шкафы. Обои все в следах от болгарки и сварки. В общем - потом пришлось делать новые шкавчики и на кухне даже одному негде развернуться
Газовщики-трындят. Инфа сотка. Лично ловил за руку в подъезде, когда они тихонько ходили фоткали двери с бумажками, не звонили, а просто вставляли бумажку и фоткали, молча, тихо, на цыпочках. Я их ещё нормально тогда отчитал, что они собаки людей обманывают. Это было ещё до войны, но как видите никаких изменений. Черниговгаз как был совковым сбродом, где в почете обман и очковтирательство, так и остался. И посмотрите на коменты Ольги Брехацько-Бреховой - вообще не по делу, словно Песков на пресс конференции путина
"Чернігівгаз" це банда гопників й хамів які тільки зацікавлені в обдиранні людей. Ми з дружиною маємо тільки плиту для приготування їжі, а нам нараховуєть по 15м.куб. газу за місяць. Колись понаглому в наші два висотні доми поставили загальні счетчики газу, а тепер індівідуальні не хочуть ставити за свій рахунок і нараховують як попало газ.Злодії.
ті лічильники які вони встановлюють рахують в їх кишеню, там похибка дуже велика, про це при встановленні вам ніхто не скаже... то є злодії ...
Чернігівгаз контора монополіст, крутить як хоче з лічильниками і газом, ставити лічильники не ставлять, рахують як заманенться, керівниця Центру обслуговування на Перемоги тіки те й робить що відправляє людей без вирішення питання по надуманим приводам. Рішення - 1. Письмове звернення в цю контору 2. Отримання відповіді 3. Скарга в НКРЕКП 4. Звернення в суд.
Правильно, зачем простому гражданину тот счетчик. Ему выгоднее целыми днями с включенной плитой быть, платя при этом норму за одного человека при фактически живущем в квартире не одном.
Я газовой плитой не пользовался с 2015 года, но исправно каждый месяц плачу минималку. Вроде 29 грн была. Ведь отключиться от газовой сети, а потом подключиться назад - проще квартиру сменить
Поставили такой. С трубами - Гроб на полкухни. При установке на счетчике было 3 куба. Подписали все акты и НГ прислал счет на 3 куба.)) Цирк на проводе)