Кузьма Скрябін: український шоубіз отримає копняка від мене!

2008-05-26 06:00:00
27143 29

В рамках  ІІІ міжнародного фольклорного фестивалю національних культур „Поліське коло” до Чернігова завітав фронт-мен групи „Скрябін”. Кузьма привіз до нас свій новий проект „Поющие трусы”, до складу якого входять прості дівчата з вулиці. Кузьма впевнений, що поява цього стьобного колективу на естрадній арені змусить замислитися сучасну молодь  над тими ідеалами, які їм пропагує вітчизняний шоу-бізнес. Подробиці читайте в розгорнутому інтерв’ю з Кузьмою.

- Почніть з того які новини відбулися в вашому житті.
Останнім часом, це років 5 напевно мене почала  надовбувати ситуація на українських музичних каналах. На радіо,  в тєліку. І я почав доходити висновку, що моя дитина, якщо моя – то й всі інші діти вони мало який інтелектуальний продукт можуть взяти з того телевізора. Тому що не секрет, що молодь завжди виховується на музиці. І от наприклад покоління мого віку мали багато достойних прикладів. І в Росії – від кіно починаючи і закінчуючи не знати ким. І на заході також.
Тепер якось ситуація розввиважться якось так, що настільки спримітизувалася та культура, що фактично крім такої досить дешевої безінтелекатулаьної музики по тєліку не показують нічого. Діло в тому, що в представники такого типу музики, то є дівчата, які мають багатих прихлєбатєлєй якихось... Бо ж діти в студії є і я не можу собі дозволити сказати чітко визначення такого характеру. І тому явище виглядає так, що настільки спримітизувалася подача інформації по музичних каналах. Я наприклад дійшов до того, що я просто-напросто виключив тєліка, щоб він в мене дома не грав.  І ні одного українського каналу я не маю. По тій простій причині, що 5-10 інтелектуальних груп, на таку величезну країну, яка має більше 40 мільйонів жителів то є просто нічого. І тому я почав  з тим якось -  боротися  - то буде задуже сказано, але ж принаймні висміювати. Тому шо бачу, що український народ дуже класно  реагує на гумор, на сатиру, на сарказм – тому доказ є пісня „Гламур” і „Хлопці олігархи”. І ми рішили рубонуть с пліча і придумали групу „Поющие трусы”. Яку сьогодні в Чернігові покажем.
То є п’ять дівчат, з вулиці абсолютно. І даю вам гарантію, що через два місяці їх буде знати вся країна і вони нічим не будуть поступатися тим, кого нам представляють як ідолів. Тобто починаючи від ВІАГРИ   і закінчуючи іксесами.
Нас кормлять ними і говорять що вони ідоли, і що то є вершина поп-музики. А перші місця хіт-парадів, якщо ми подивимся – в газетаах, в тєліку, в радіо – то такі групи займають перші місця  хіт-парадів. А це означає, що наша аудиторія вимагає такого продукту, тому що її так навчили. І я придумав групу  „Поющие трусы”. Яка у собі узагальнює то ганебне явище і в тих текстах будем висміювати просто напросто те що робиться в шоубізнесі, в кліпах так само.
 Тобто це буде такий стьоб – я не знаю чи ви бачили фільм „Голий пістолет”, в якому було висміяно цілу епоху американського кінематографу. І ми попробуєм просто таким чином змінити ситуацію. Щоб ті люди які викидають в ефір неінтелектуальний продукт, щоб вони боялися, що є такий Кузьміч з поющими трусами – щоб боявся той же Бебешко, якому вже скучно на старості записувати поп музику..
Що якщо вийде такий продукт в ефір ми тут же його стібанем. І вже через два-три тижні появиться пародія на його тему. І ось пару днів тому ми зняли кліп з „Поющими трусами” – я не знаю що я від того проекту дістану, можливо він буде збитковий, але я знаю, що я мушу кинути камінь в город   тих людей, які не думають  про дітей. Тому що писати тексти „бєда рас, бєда два” і викиду вати то в ефір, я рахую, що то є низько, бо наші діти заслужили на більше.

- Тобто це так для  сміху було? 
То не для сміху. То є дуже серьозний закид. Дівчата з вулиці були відібрані з 350 представниць. Ми відібрали п’ять абсолютно різних дівчат, які не вміють співати зовсім, ми будем лупашити шоубізнес його ж законами.  Тобто в студії записуються одні, на сцену виходять інакші. В кліпах одні – на концертах інакші. Тобто те саме – що робиться в реальному шоубізнесі. Просто вони те приховують а ми то декларуєм. І все буде на виду. Тобто на прикладі „Поющих трусов” можна буде дістати таку собі пат анатомію українського і російського шоубізнеса.
То є дуже серйозно. Бо мені наприклад страшно, що якщо моя дитина включить тєлік і побачить там, те чого вона не мали би побачити – оті роздіті льотки, в непомірних просто кількостях, які нічого не несуть. То це є реальна катастрофа. І я би дуже хотів, щоб то явище якось завершувало своє існування, а саме явище  „Поющие трусы” – тому що, воно затягнулося. Може то бути дещо високо паро звучати, але діти наші починають думати під музику, шукають собі ідола.
Дитина завжди починає дорослішати з того, що вона шукає собі ідола. Я собі колись знайшов ідола – ним була польська група „Леді Панк”. Ну там писав дядько тексти, вибачте, який занесений в десятку кращих літераторів Польщі. Анджей Могильницький. То є гуру! І його тексти хоч по польські, хоч   по китайські, але вони несли фабулу, вони несли стержень, вони несли ядро. Тобто вони мали в собі правду життя, але на грані інтелігентності і може якогось такого вуличного сприйняття життя. Вони були в міру грубі, але там не було матюків. І ти розумів, що коли ти виходиш на вулицю почувши ті тексти, тобі легше було сприйняти те все сіре, яке на вулиці є. Тобто то писав інтелігентний чувак. А коли ти ото чуєш мілліони тих груп і не можеш одну відрізнити від другої і вони несуть абсолютно ту саму туфту – вибачте, але все таки я переживаю за свою дитину в цьому сенсі.
Є звичайно люди, які пишуть інтелектуальну музику, але їх замало! А ті що мають гроші, але не мають мозгів вони мусять боятися, що їх будуть висміювати.  Я розумію що я можу нарватися на грубість з їх сторони, але я вважаю, що я можу  собі дозволити в 40 років таку  радість, хоча б заради своєї дитини.

- От цікаво яку музику ви слухаєте і яку рекомендуєте слухати?
-
Українську чи взагалі?

–    І ту і ту, якщо можна прокоментуйте
–    У мене взагалі улюблена музика, взагалі 80-х років – то був цілий пласт, групи стилю нью-романтик. З них найбіль відомі Duran-Duran, Depesh Mode, The Cure, з менш відомих, навіть не буду і розказувати, тому що скажу White Dot -  ви попитаєте а що то за група? Я просто постійно риюся, постійно і вишуковую, бо той період то був дійсно кладезь, така собі золота жила в музиці і зі стилю нью-романтік, от то шо ми хорошого маємо у світовій музиці воно фактично з нього пішло. Тому що взагалі в Європі і на Заході воно було цікавіше набагато. Тобто спочатку були блюзи, потім з того блюзу, ось як с коріння почав рости наче стовбур – почалися Бітли, після того пішов хард-рок, панк рок, після панку пішов нью вейв, після   нью вейва пішов нью-романтик, після романтика почалися  розвиватися всілякі там техно, електро, хард кори. Тобто в них був фундамент. В Україні фундамент відсутній. Тому що дякуючи совєтскому союзу вони той фундамент поламали. В Росії ж як в центровій республіці був збережений і рок (Машина времени, Кино, Король и Шут) – тобто в них цей пласт був збережений. В Україні був Петриненко, Зінкевич і там ще пару імен, а весь той рок він десь ховався по підвалах. І получається, що  в нас стоїть хата без фудндамента і куди вітер дує -  в ту сторону вона і хитається.  І тому ми будем постійно під впливом Росії, тому що в них є дім серйозний, з фундаментом. І для того, щоб якось той фундамент підштукатурити і ті брєші позакривати, то треба бавитися в такі речі, треба ту музику з субкультури, виводити в ранг культури. Можливо шукати компроміси з тими телеканалами – так щоб воно їм підходило під формат та закидувати туди зерно якоїсь правди. Ну наприклад я намагаюся те робити і в мене це виходить. Ну наприклад кинув їм „Хлопці олігархи”  і тут же „Люди-кораблі”, кинув їм там припустимо пісню „Гламур” і тут же „Старі фотографії”. Тобто кидаєш одну таку, яка проходить як ніби загалальнонародна і тут же кидаєш „над чим подумати”. А народ України він такий юморний, наші люди люблять посміятися і вміють висміювати.

–    Тож що ж ви все таки слухаєте українське
–    Мушу сказати з моїх корифеїв донедавна була група, до речі чернігівська група „Скрудж”, але вони написали тексти на українській мові і я розстроївся...  Соліст їх з Росії родом, він думає по російські... Ну не можна ламати. Тобто так, я громадян тої країни, але я думаю по російськи, тож чого ламати   мову? Я би жив в Росії я би все одно по-українські співав, я би  жив в Китаї, я би все одно співав по-українські. Навіть як би це мені не приносило ніяких дивідендів. Тому що інакше я не уявляю передачу тої думки. Ти маєш право писати тексти і виносити їх на велику аудиторію лиш тоді, якщо ти або геній, або ти знаєш тих мов, або ти поліглот. А коли ти досконало не знаєш тої мови, то воно зовсім не то виходить. Ось я пробував писати тексти на російській і на польській, я рахував що я ті дві мови знаю досконало. Люди, та   в мене ж якісь дитячі пісні виходили по змісту. Першокласникам було б то скучно слухати. Адже все це на рівні мозку – це все складно, дуже тонко, це все камінчики, які складалися ще до твого народження, щось таке на генному рівні. І от „Скрудж” мене розстроїв. Музика в них – бомба! Просто чуваки фірмачі! Ну нашо було співати по українські? Ну не поможе тобі те, що ти співаєш українською на території України. Треба ж передавати якусь інформацію. Я чув Євгенові (соліст групи „Скрудж”) пісні по руські – то є небо і земля!

–    А „Димна суміш” як вам наша?
–    Так, тоже бомбова група! Супер підхід. В тих трохи ліпше складується, но тут друга тема. Вони альтернативщики – вони не хочуть себе показувати. Тобто люди, які реально можуть повести за собою покоління вони виступають в клубі по 50 чоловік ..

–    Але ж їх за їх роз куртку взявся канал MTV-Україна
–    Я хотів би подивится хто дивиться у нас канал MTV по-перше. Ви підіть на площу і спитайте: „Люди, хто дивиться MTV?”, вони скажуть „шо-шо”? MTV ідіотський канал, якщо чесно. Я маю на нього величезне зло. Величезне! Тому що вони пропагують туфту. Ви розумієте засіли там собі дядьки, які по молодості собі по європейські відривалися і вони рахують, що їхній смак, то є смак народу. А треба ж враховувати смак величезної аудиторії, на яку ти виходиш.  І получається що вони виходять на таких самих, в міру зіпсутих, як вони самі. Мені душе шкода, що „Димна суміш”    попала туди. До Жені Ступки. Тому що в нього є зіпсутий смак. То що він закінчив музичну школу в Америці це ще не означає, що в нього сформований ментальний український смак.  Я подивився три дні MTV – мені стало скучно. М-1 я подивився – мені стало страшно! Але з М-1 хоч можна мати якісь розмови, вони готові: давайте матеріал, ми будем показувати. А на MTV даєш – в них сідає художня рада приймати кліпи на показ, яка складається   16-ти, вибачте за слово „пісюнів”, яким там до  25 років будуть вирішувати чи крутити кліп Кузьми Скрябіна на MTV чи не крутити. Я їм сказав на це: хлопці, вибачте канєшно, за нескромність, але я одноосібно більше зробив для України, ніж ви в перспективі зі своїми внуками зробите, нюхаючи там кокаїн по задворках і по туалетах нічних клубів. Я ж вважаю що вони не повинні то вирішувати, воно якось по інакшому повинно бути. В усьому світі то є інакше.
І тут вони придумують собі ту художню раду, яка ставить або хрестик або нулик. І в результаті, коли включаєте MTV вам реально стає скучно. Тому що з 10 запропонованих лише на одного можна звернути увагу. На ту ж „Димну суміш”. Але людина не буде чекати 10 кліпів, для того, щоб подивитись 11-й цікавий.

– А що ви скажете, на те, що ходять плітки, ніби коли музикант приходить на MTV  і вони беруться його крутити, то тебе потім в ротацію не бере М-1, чи є така фішка насправді?
Ну в „Димної суміші” трохи по інакшому – там Женя Ступка персонально зайнявся їх розкруткою, тому понятно, що їм на М-1 заказаний вхід. Тобто в Україні ось дебільна система – коли хтось один під MTV, його не хочуть брати М-1, хто під М-1, його не крутять під  MTV.

–    А де ж тоді розкручуватися молодим талантам, де себе показувати, якщо в клубах їх бачить 50 людей, а на канали пробитися без грошей неможливо. Та й канали,  як ви самі помітили, беруть в ротацію тільки відстій.
–    Взагалі то, я казав про „Димну суміш” – вони не гоняться  за відомістю. Кажуть: ми дядьки з субкультури нам і так класно! Ми з підвалів, ми за андеграунда. Нам не потрібні дорогі кліпи. Вони знімають там кліпи за 300 доларів про те як вони їхали в автобусі і пили пиво – то круто! І я вважаю, що таке реально має бути, то частина субкультури. Але вони віддалися Жені Ступці і то була їхня біда, тому що він їх розкручує. Хочу ту ж групу SMS він розкрутили так, що їх знають, більше чим „Димну Суміш”.  І не тому що він дівчат більше роздягнув, а том що він до того мозгів більше приклав. Пішов та й домовився, щоб їх ще на М-1 покрутили... І я переконаний що якщо б прийти з тим матеріалом до М-1, а вони охоплюють набагато більшу аудиторію, то вони б взялися за розкрутку суміші.
–    А я ж чекав того  MTV, як свіжого повітря! Я казав: Боже, появиться MTV на Україні. Появилося MTV і я розстроївся цим. Ось класне MTV на мою думку, тільки британське. Британці вони супер! В них є MTV-2 – де крутять тільки альтернативну музику, або коли для фанатів-колекціонерів крутять кліпи без повторів, аби вони могли одразу записати на диск цікаві роботи для своїх колекцій.

–    А які українські групи виконують зараз роль того фундаменту в українській музиці?

–    Та Боже, ну це наші динозаври, як на мене – Океан Ельзи, ВВ, Друга Ріка, з дівчат – та же Карпа, яку знову ж таки пропагує MTV, але пропагує так, що її знає хіба що два квартали в Києві. При чому вона пише чудні кижки, просто прекрасні, це завал! Я прочитав ту книжку, мене захопило! Аби ж ту книжку викладали в школі замість якогось там Панаса Мирного чи  Стельмаха  то ту мову любили би. А вони читають мертвою мовою з чорт зна якого з позаминулого століття. А не має так бути. Хоча у нас по літературі іде совкова ще програма, а воно мусить мінятися якось. А в нас таке все це зашкарубле...

–    Чи виправдались твої прогнози стосовно Євробачення?

–    Так! І я казав давно, що Євробачення то є фестиваль нафти і газу і нових президентів. Тобто треба було піарнути нового руського президента і понятно, що якщо Білан другий раз приїхав, то він їхав з такою телеграмою від Путіна, що „Пацани не дай бог! Я приїхав другий раз, я третій раз не приїду! Якщо приїду третій раз, то ви будете всі с руськими паспортами!” . Так шо ніхто і не переживав особливо.

–    Ну а сам виступ Ані Лорак?

–    Там настільки все було хріново по піснях, що Ані Лорак виглядала просто супер-зіркою. Кстаті, Білана була пісня отстойна. Мені сподобався француз і то не з тою піснею, що він на євробаченні співав. Я скачав собі його альбом, такий глибокий класний... Ну гречанка теж була класна.

–    Ну то таке Росії все давали очки по принципу: Дякуєм за газ, дякуєм за нафту! Латвія – ми хоть і в Євросоюзі, але дякуєм вам за нафту, за хороші ціни на неї.

–    А взагалі з якою програмою сьогодні будете виступати?

–    Ну ми в Чернігові часто, то ми не могли дозволити собі приїхати з тим самим. Буде купа нових пісень і ми привезли ще з собою балет „Любовники”, які постараються шокувати публіку ну і  „Поющие трусы” теж привезли. Вони заспівають одну пісню.

–    А в яку суму вам обійшовся проект „Поющие трусы”?

–    Наразі в суму кліпа. Тобто кліп коштує десь близько 10 тисяч доларів. Я небагата людина, тому я не можу вкладати туди багато, тому що кліпи Скрябіна коштують три тисячі доларів.

–    Тобто весь проект ви фінансуєте з власної кишені?

–    А хто ж, кого я попрошу? Бебешко? Бебешко – з нами душой! (Сміється) . Але ви розумієте я мушу собі то дозволити. Бо по-перше мені скучно, з мене просто лізе та панкота, я мушу викиду вати це все на люди. А по-друге нема нічого більше. Тобто мені скушно і мені дивно, шо того ніхто не робить. Ну настільки широкоформатний той світ музичний – ну роби т хоч щось інакше, хоч чуть чуть.

Майже наприкінці конференції приїхала Оксана Тунік-Фріз, вибачилася за запізнення і з радістю відповіла на питання журналістів, які стосувались безпосередньо фестивалю. Також Оксана зазначила, що буде запрошувати Кузьму до Чернігова частіше, і не тільки тому, що вони давні друзі, а й тому, що люба акція за участі Скрябіна запам’ятовується  для молоді більше, адже він популярний і користується в у них авторитетом.

Gorod.cn.ua

Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram.

коментарі (29)
Anonim2008-05-26 07:27:18 відповісти

Фото без підписів, та видно що це Кузьма презентує нову солістку з свого гурту 201EПоющие трусы201D !!!

Андрейвідповісти

А это разве не с поющих трусов девка?? Они там все на одно лицо и прикид..

Крава2008-05-26 08:40:31 відповісти

А тебя жаба давит, аноним? :)))) Ты небось и туда не сгодишься. :)))) Кузьма порвал город!

Зинаида Петровна2008-05-26 10:55:22 відповісти

Музыка,которую Кузьма писал раньше-можно назвать интеллектуальной(хоть и косил под Депеш Мод жестко)...А сейчас?О чем он вообще говорит,когда сам ерунду пропагандирует с экранов и концерт. площадок?Юмор и ирония тоже может быть разной.Во всем должна быть мера.Поющие трусы,что дальше?Говорящие козлы?п...щие попы?

Владавідповісти

Я с Вами З П не согласна. Проекты Кузьмы - это стеб над нашими реалиями. И проект "Поющие трусы" - это прототип нашего шоубизнеса. Я считаю, что он заслуживает на уважение!

Nort_GTвідповісти

Влада, вы абсолюно правы! Только Кузьма, из всей естрады, не делает вид что занимается серйозным делом, и заставит повысить качество продукции :) Или уйти со сцены )

Eurobeatвідповісти

Влил бабло в девок, которые не умеют петь.... Это что такой стёб ? Как по мне - это продолжение тупизма и безвкусицы! Лучше бы он помог какой нить действительно стоящей и непопсовой команде, тем самым продвигая серьёзную музыку в массы, нежели браться с кого то делать стёб. Это дело не уверенного в себе человека, которому надо когото высмеивать, вместо того, чтобы делать реальную работу, помогая талантливым командам, каких кстати, много. Так что все его начинания - бред...

E12008-05-26 12:48:02 відповісти

Ааааааааааааах, Кузьма, красотка насчет Mtv в точку! На 200 процентов согласен. В интервью, кстати рассказывает практически то же, что и для "Телевизора" на "Таврийских", но изза разных там "трауров" моя программа во время не вышла и теряем "эксклюзив" :-) Насчет "Трусов" в продюсерских кругах, говорят, что Андрюха просто бабла хочет подзаработать, вот и играються с Дизелем в продюсеров... но опять же, респект, он нашел, как это приподнести со стебом и в выгодном для себя свете, чтоб все, как всегда сказали - Кузьма красавчик. А он такой! Вообще, Кузьма наглядный пример того, что, как я уже говорил - Харизма побеждает формат! Насчет шоу-бизнеса, это эволюция. Сначала, все кинулись "заниматься творчеством", потом поняли, что этим бабок не заработаешь, кинулись "раскручивать телок". Европа и штаты (особенно) это пережили давно, там сейчас делается ставка на то. что какой-нибудь дядя вроде Тимбаланда, находит каких-нибудь мальчиков талантливых, вроде Ван Репаблик, вылизывает и получается одновременно и качественный и очень продаваемый проект, весь мир поет "Итс ту лэйт ту аполоджаааайз" и никаких голых баб... Надеюсь и у нас до этого дойдет. Приедет какой-нибудь дядя вроде Кузьмы, возьмет наших Скруджей или Гидровича с небом, повытряхивает все лишние заморочки, доведет до ума и будем слушать хорошие песни... :-)))))))))

Зинаида Петровнавідповісти

Но пока,милый Иван,Кузьме оочень далеко до Тимбаленда,с таким качественным продуктом,как Ван Репаблик.А кроме довольно спорного стеба,я ничего у него не вижу за последнее время.Где те песни,которые вопитывают??Он их написал?А говорить пафосные речи,даже я могу в мои годы)))

Оксанавідповісти

Так! Він написав пісню, після якої можна створювати навить "Поющие без трусів" )))). Це пісня - "Тіоя країна" (не встидайся це твоя земля, не встидайся- це Україна"!) Я думаю, уе заслуговує на повагу!!!

Андрейвідповісти

Ха-ха-ха щас написав любую песню можно петь с трусами и без трусов. щас все проще - были бы бабки, промоушн и т.п. Это уже совершенно другая сфера деятельности, нежели музыка ради музыки. А о величности, качестве песен каждый судит для себя. И лишь те, у которых язык чешется, начинают доказывать окружающим: "вот это хорошая музыка, а это плохая". Это все равно, что, как в детском саду, спорить, какая конфета вкуснее.

Сергейвідповісти

А ще "Люди, як кораблі", "Шукав свій дім", "Старі фотографії"... Да і взагалі у Кузьменка дуже бігіто смислових і якісних пісень.

Поєдиноквідповісти

пісня Твоя країна в наш період таких пісень по більше потрібно. близько половини моїх ровесників вале працювати куди небуть виникає питання а в нас хто буде працювати старці в яких вже мізки варені. наша країна тоді точно з гівна нивибериться.

E12008-05-26 15:13:41 відповісти

Отчасти согласен - не песни у него сейчас сильное место, он силен, как "шоу-мен", весь этот свой статус он набил на телевизионных проэктах своей манерой и чувством юмора... сейчас пытаюсь вспомнить, что из песен сейчас меня прет... ну "падай", "потом Кольори" очень оптимистично. Песня про "олигархов" - это прямо в точку....

Devochka from Chernigov2008-05-26 21:18:35 відповісти

Всё, что делает Кузьма иже с ним - ниже плинтуса. Все "его" теле проекты - какька с западных. О музыке говорить просто не приходится. Он опускает нас своим "творчеством". И кому такое нравится- опущенный уже.

ЯРА 6бвідповісти

Не нужно вешать штампы! Это ваше мнение, всего лишь. С которым я категорически не соглашусь. Кузьма получил лояльность зрителей не за красивую улыбку или слощавые манеры.

Ксюшавідповісти

совершенно с тобой согласна, он Человек.И песни у него с иронией, но в них есть СМЫСЛ.А вообще, повторюсь, что он потрясающая личность!

***відповісти

НЕ РАВНЯЙТЕ КУЗЬМУ С БИЛАНОМ (ЧИТАЛ ВАШИ ВЫСКАЗЫВАНИЯ О БИЛАНЕ)!!! ЕСЛИ ВЫ БЕЗВКУСНАЯ ПОПСОВИЧКА, ТО ЭТО СУГУБО ВАША ПРОБЛЕМА!

Прохор2008-05-27 07:41:19 відповісти

Кузьма, по уровню своего творческого и певческого потенциала, стоит на одном уровне с Поплавским. Им можно петь дуэтом! А на подтанцовку и подвывание взять Могилевскую и Бебешко!

Eurobeat2008-05-27 08:50:16 відповісти

Порвала город Ария, но не Кузьма. Кузьма рвёт пожизни уже порваных...

Сергейвідповісти

Кого-то порвала, кого-то вырвала... Ария рвала в драмтеатре ну максимум человек 500-700... А остальные нахерячившись в скверике рвались... только не от Арии а под кусты.

Ксюша2008-05-27 11:11:19 відповісти

а мне Кузьма и как человек и как мастер прикольных идеек нравиться! Группу создать с таким названием...хихихих... просто аут! Прикольно!

Neonov2008-05-27 11:39:34 відповісти

Кузьма молодец! Че тут говорить!

Devochka from Chernigov2008-05-27 12:55:58 відповісти

Кузьма кого-то типа "рвёт" только потому, что НАХАЛЯВУ!!! Кто бы пришёл на его концерт по 70-150 грн.? Любой концерт у нас на площали собирает толпу и "рвёт" Чернигов. Я не выступаю за "Арию", но на ПЛАТНЫЕ концерты она соберёт людей более ЛЮБОГО украинского исполнителя. И это - показатель. К тому же Кузьма - сам пропагандирует фуфло типа МТВ, от коготорого открещивается. Если не видите - ну, смотрите ровень западных шоу и шоуменов. И вам откроется разница. А до той поры не пишите о том, чего не тазумеете.

E12008-05-27 13:21:50 відповісти

Смешно :-)))))) 1. Платный концерт "Скрябина" был не так давно в драме, собрал аншлаг. 2. Какая Ария? Вы смеетесь, это же первобытнообщинный строй... Настоящие рок легенды, типа Металики, постоянно приспосабливаются к развитию культуры, их всегда интересно слушать, есть что-то новое... а не сидят в склепе с девизом "мир - гавно", "все не шарят", завывая свое "Засыпаааааааай" уже 20 лет подряд... Хорошие песни, я не гоню, но надо ж как-то прогрессировать...

Сергейвідповісти

10 Именно...Ария без Кипелова=????? Скрябин реальный мужик.... И репертуар у него реальный... а если кто-то растёт на воспитании МТV, то это именно та проблема из-за которой он создал "Поющие трусы"!!!

FedyaDM2008-05-28 12:23:33 відповісти

А кто брал интервью у Кузьмы и её редактировал? Пишется "Depeche Mode"!!!А не "Depesh Mode".Стыдно не знать!

Поєдинок2008-05-31 01:14:00 відповісти

Скрябін класний хлопака. в нього класні пісні тут вибачте без компромісів кліпи також коли дивишся кліпи Скрябіна, телек хоч ни переключаєш.Стосовно МTV воно українське але реалиної української музики там замало. Стосовно Трусів то реальна штука може почнуть думати що дивляться зеж повна туфта Порно фільми щас дивитись нипотрібно подивись наші кліпи і все буде чудово, таке враження що кліпи знімають Німецікі рижисери.а внас мало гто вкладає гроші в стрьомні проекти гроші а він вклав.

Legacy2009-01-23 19:42:10 відповісти

Ужас
И это наша культура - бред... Одно название "Поющие трусы" чего стоит!

Залишити коментар

Ім'я
Коментар
інші новини
На Чернігівщині поховали двох захисників: Віталія Єременка та Володими... 2025-06-19 15:14:44 У Сновській громаді палало лелече гніздо 2025-06-19 14:58:29 Новий пам’ятник поблизу собору викликав суперечки 2025-06-19 14:28:14 Кабмін виділив понад 27 мільйонів гривень для завершення будівництва ф... 2025-06-19 14:10:02 Захисник Іван Терещенко пішов у вічність молодим 2025-06-18 14:49:44 На Чернігівщині перейменували вісім сіл 2025-06-18 14:16:31 У Городню приїхав працювати лікар хірург з окупованої частини Херсонщи... 2025-06-18 14:06:34 На Чернігівщині під час виконання бойового завдання загинув прикордонн... 2025-06-18 13:47:26 Масштабна толока: у Тростянці відроджують історичну спадщину знаного р... 2025-06-17 20:44:10 15 років за державну зраду отримав Юрій Донцов, в. о. заступника начал... 2025-06-17 20:14:56