Важлива інформація щодо повірки лічильників води
2017-12-07 16:25:43


Нещодавно «Чернігівводоканал» повідомляв, що відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг «Про внесення змін до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), від 26 листопада 2015 року № 2868», від 02.11.2017 № 1344,

Зміни в процедурі повірки лічильників викликали чимало питань у абонентів КП «Чернігівводоканал», тому було прийняте рішення щодо оприлюднення більш розширеної інформації.
1. Для кого повірка лічильників стала платною?
Станом на 7 грудня 2017 року НКРЕКП для водоканалів України встановлено тарифи на два види послуг:
Тобто, якщо казати спрощено – передбачено два види тарифів:
В статті 6 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено, що обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів – розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Окрім цього, Розділом IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, органам місцевого самоврядування протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону:
КП «Чернігівводоканал» надало, а НКРЕКП затвердила нові тарифи як на централізоване водопостачання та водовідведення так і на централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Але, відповідно до тексту, Постанови НКРЕКП набирають чинності з дня, наступного за днем їх опублікування в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр».
Станом на 07 грудня 2017 року в газеті «Урядовий кур’єр» (публікація від 28.11.2017) було оприлюднено лише Постанову щодо зміни тарифів на надання послуги на централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Коли буде оприлюднено Постанову щодо тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення – наразі невідомо.
Таким чином можна констатувати, що станом на 07 грудня 2017 року для мешканців багатоквартирних будинків (фізичні та юридичні особи), які отримують послугу (з використанням внутрішньобудинкових систем) повірка лічильників холодної води здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку. Для мешканців приватних будинків (фізичні та юридичні особи), порядок проведення повірки до часу оприлюднення Постанови НКРЕКП – не змінився (за рахунок встановленого раніше тарифу).
2. Де проводити повірку лічильників?
Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»
Цим же Законом передбачено, що для проведення повірки науковим метрологічним центрам, метрологічним центрам та повірочним лабораторіям необхідно одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Уповноважені організації включаються до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій, уповноважених на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Зазначений Реєстр має бути доступним для громадськості в електронній та/або іншій формі та опублікованим на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності, та постійно оновлюватися.
Тобто, проводити повірку лічильників після зняття з абонентського обліку (розпломбування) КП «Чернігівводоканал», власник лічильника може в будь-якій уповноваженій організації, внесеній до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій.
До останнього часу КП «Чернігівводоканал» (тел. 4-25-43) проводило повірку лічильників у приватних абонентів та юридичних осіб. У багатоквартирному житлі повірку проводило ТОВ «Водосервіс +» (тел. 3-00-62).
3. Як часто треба проводити повірку лічильників?
Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»
Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Порядок встановлення міжповірочних інтервалів визначається Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.
Як правило, для лічильників води міжповірочний інтервал встановлено терміном до 4 років.
У паспорті на новий законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки (лічильник) вказано дату проведення повірки (дата виготовлення) та зазначено міжповірочний інтервал.
На лічильники, які вже проходили повірку, виписується Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки і вказується дата, до якої це Свідоцтво діє.
Тобто, відповідно до чинного законодавства повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника. КП «Чернігівводоканал» не може проводити розрахунки по лічильниках з простроченим терміном повірки.
4. Які правові наслідки не проведення повірки лічильників?
Абонентам, у яких термін повірки лічильників води прострочений, нарахування за послуги КП «Чернігівводоканал» будуть проводитись у відповідності до Нормативів питного водопостачання для споживачів комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради, затверджених рішенням ЧМР від 20.04.17 №181
Враховуючи те, що КП «Чернігівводоканал» обліковує не тільки обсяги холодної води, що надаються в помешкання, але й обсяги водовідведення (сума показань лічильників холодної та гарячої води), терміни повірки лічильників гарячої води також не повинні бути порушені.
Враховуючи те, що за певних обставин, які склалися у попередні роки, чимало квартирних лічильників мають прострочені терміни повірки і щоб не ставити абонентів у безвихідне становище, Наказом по КП «Чернігівводоканал» № 299 від 06.12.2017 передбачено:
1. Визначити строк до 31 березня 2018 року для проведення періодичної повірки квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких станом на 28 листопада 2017 року закінчився.
2. Для квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких закінчується в період з 29.11.2017 р. по 31.12.2017 р., встановити строк проведення періодичної повірки до 31 березня 2018 року.
3. З 1 січня 2018 року для квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких закінчується в поточних кварталах року, визначити останнє число кварталу як кінцевий строк проведення періодичної повірки.
Після закінчення термінів, зазначених в Наказі, абонентський відділ КП «Чернігівводоканал» повинен:
5. Як дізнатися про дату, до якої має бути повірений лічильник води?
Як зазначено вище, міжповірочні інтервали відображені у паспорті лічильників (нові прилади) або у Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Якщо абонент втратив паспорт/свідоцтво, дізнатись про дату чергової повірки можна
Також, відповідно до Наказу по КП «Чернігівводоканал» № 299 від 06.12.2017, абонентський відділ має


Інформація про терміни повірки лічильників друкується у квитанціях на оплату послуг КП «Чернігівводоканал». А для абонентів, у яких міжповірочний інтервал закінчується/скінчився, додатково до квитанції буде надсилатись повідомлення про повірку.

Додаткову інформацію щодо проведення повірки лічильників можна отримати в абонентському відділі КП «Чернігівводоканал» за адресою: м. Чернігів, вул. Київська, 14А. Телефони для довідок: (0462) 671-913, 670-112, 614-662.
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»
- з 29 листопада 2017 року за рахунок виключення із структури тарифів витрат, пов’язаних з обслуговуванням та повіркою засобів обліку холодної води, зменшено тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).

Зміни в процедурі повірки лічильників викликали чимало питань у абонентів КП «Чернігівводоканал», тому було прийняте рішення щодо оприлюднення більш розширеної інформації.
1. Для кого повірка лічильників стала платною?
Станом на 7 грудня 2017 року НКРЕКП для водоканалів України встановлено тарифи на два види послуг:
- Централізоване водопостачання та водовідведення;
- Централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем).
Тобто, якщо казати спрощено – передбачено два види тарифів:
- для приватних будинків;
- для багатоквартирних будинків.
В статті 6 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено, що обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів – розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.
Окрім цього, Розділом IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, органам місцевого самоврядування протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону:
- забезпечити перегляд порядків формування тарифів на послуги з постачання теплової енергії, гарячої води, централізованого водопостачання для суб’єктів природних монополій та суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, зокрема в частині виключення зі структури тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води;
- забезпечити перегляд тарифів на теплову енергію, послуг з централізованого водопостачання, постачання гарячої та холодної води для суб’єктів природних монополій та суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках, в частині виключення зі складових відповідних тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та води.
КП «Чернігівводоканал» надало, а НКРЕКП затвердила нові тарифи як на централізоване водопостачання та водовідведення так і на централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Але, відповідно до тексту, Постанови НКРЕКП набирають чинності з дня, наступного за днем їх опублікування в офіційному друкованому виданні – газеті «Урядовий кур’єр».
Станом на 07 грудня 2017 року в газеті «Урядовий кур’єр» (публікація від 28.11.2017) було оприлюднено лише Постанову щодо зміни тарифів на надання послуги на централізоване постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Коли буде оприлюднено Постанову щодо тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення – наразі невідомо.
Таким чином можна констатувати, що станом на 07 грудня 2017 року для мешканців багатоквартирних будинків (фізичні та юридичні особи), які отримують послугу (з використанням внутрішньобудинкових систем) повірка лічильників холодної води здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку. Для мешканців приватних будинків (фізичні та юридичні особи), порядок проведення повірки до часу оприлюднення Постанови НКРЕКП – не змінився (за рахунок встановленого раніше тарифу).
2. Де проводити повірку лічильників?
Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»
- повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Цим же Законом передбачено, що для проведення повірки науковим метрологічним центрам, метрологічним центрам та повірочним лабораторіям необхідно одержати свідоцтво про уповноваження на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - свідоцтво про уповноваження), яке видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Уповноважені організації включаються до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій, уповноважених на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, який ведеться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Зазначений Реєстр має бути доступним для громадськості в електронній та/або іншій формі та опублікованим на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології та метрологічної діяльності, та постійно оновлюватися.
Тобто, проводити повірку лічильників після зняття з абонентського обліку (розпломбування) КП «Чернігівводоканал», власник лічильника може в будь-якій уповноваженій організації, внесеній до Державного реєстру наукових метрологічних центрів, метрологічних центрів і повірочних лабораторій.
До останнього часу КП «Чернігівводоканал» (тел. 4-25-43) проводило повірку лічильників у приватних абонентів та юридичних осіб. У багатоквартирному житлі повірку проводило ТОВ «Водосервіс +» (тел. 3-00-62).
3. Як часто треба проводити повірку лічильників?
Відповідно до ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»
- періодична повірка засобів вимірювальної техніки - повірка, що проводиться протягом періоду експлуатації засобів вимірювальної техніки через встановлений проміжок часу (міжповірочний інтервал).
Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності.
Порядок встановлення міжповірочних інтервалів визначається Кабінетом Міністрів України.
Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.
Як правило, для лічильників води міжповірочний інтервал встановлено терміном до 4 років.
У паспорті на новий законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки (лічильник) вказано дату проведення повірки (дата виготовлення) та зазначено міжповірочний інтервал.
На лічильники, які вже проходили повірку, виписується Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки і вказується дата, до якої це Свідоцтво діє.
Тобто, відповідно до чинного законодавства повірку лічильників треба провести не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу, встановленого для даного лічильника. КП «Чернігівводоканал» не може проводити розрахунки по лічильниках з простроченим терміном повірки.
4. Які правові наслідки не проведення повірки лічильників?
Абонентам, у яких термін повірки лічильників води прострочений, нарахування за послуги КП «Чернігівводоканал» будуть проводитись у відповідності до Нормативів питного водопостачання для споживачів комунального підприємства «Чернігівводоканал» Чернігівської міської ради, затверджених рішенням ЧМР від 20.04.17 №181
Враховуючи те, що КП «Чернігівводоканал» обліковує не тільки обсяги холодної води, що надаються в помешкання, але й обсяги водовідведення (сума показань лічильників холодної та гарячої води), терміни повірки лічильників гарячої води також не повинні бути порушені.
Враховуючи те, що за певних обставин, які склалися у попередні роки, чимало квартирних лічильників мають прострочені терміни повірки і щоб не ставити абонентів у безвихідне становище, Наказом по КП «Чернігівводоканал» № 299 від 06.12.2017 передбачено:
1. Визначити строк до 31 березня 2018 року для проведення періодичної повірки квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких станом на 28 листопада 2017 року закінчився.
2. Для квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких закінчується в період з 29.11.2017 р. по 31.12.2017 р., встановити строк проведення періодичної повірки до 31 березня 2018 року.
3. З 1 січня 2018 року для квартирних лічильників холодної та гарячої води міжповірочний інтервал яких закінчується в поточних кварталах року, визначити останнє число кварталу як кінцевий строк проведення періодичної повірки.
Після закінчення термінів, зазначених в Наказі, абонентський відділ КП «Чернігівводоканал» повинен:
- розрахунок з абонентами, які у визначений строк не провели повірку квартирного лічильника і не надали документів що підтверджують її проведення, здійснювати за нормативами (нормами) споживання з наступного дня за днем закінчення такого строку.
5. Як дізнатися про дату, до якої має бути повірений лічильник води?
Як зазначено вище, міжповірочні інтервали відображені у паспорті лічильників (нові прилади) або у Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки.
Якщо абонент втратив паспорт/свідоцтво, дізнатись про дату чергової повірки можна
- в «Особистому кабінеті» споживача на офіційному сайті КП «Чернігівводоканал»;
- зателефонувавши до абонентського відділу КП «Чернігівводоканал»
Також, відповідно до Наказу по КП «Чернігівводоканал» № 299 від 06.12.2017, абонентський відділ має
- повідомляти абонентів квартирні лічильники яких підлягають періодичній повірці згідно графіку, про необхідність її проведення в межах міжповірочного інтервалу та в строк визначений в повідомленні.


Інформація про терміни повірки лічильників друкується у квитанціях на оплату послуг КП «Чернігівводоканал». А для абонентів, у яких міжповірочний інтервал закінчується/скінчився, додатково до квитанції буде надсилатись повідомлення про повірку.

Додаткову інформацію щодо проведення повірки лічильників можна отримати в абонентському відділі КП «Чернігівводоканал» за адресою: м. Чернігів, вул. Київська, 14А. Телефони для довідок: (0462) 671-913, 670-112, 614-662.
Інформаційна служба КП «Чернігівводоканал»
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Лисиці дошкуляють жителям Салтикової Дівиці
2025-06-27 15:03:17
Був у полоні понад 3 роки: додому 26 червня повернувся чернігівець Оле...
2025-06-27 14:20:53
У Новій Басані фельдшеркам видали нові електровелосипеди
2025-06-27 14:12:19
Оновлений Пункт здоров'я у Хрещатому
2025-06-27 13:32:01
Ще два села на Чернігівщині отримали українські назви
2025-06-27 12:56:35
У Прилуках неуважний водій автобуса вщент розбив автівку
2025-06-27 12:12:47
Співачка Камалія з Чернігова відверто розповіла як живе після розлучен...
2025-06-27 11:48:44
На Чернігівщині попрощалися з трьома захисниками
2025-06-27 11:17:32
Псевдобанкірка видурила у 63-річної чернігівки понад 125 тисяч гривень
2025-06-27 10:56:27
У Ніжині чоловік та жінка викрали 22-річну дівчину з її будинку на оча...
2025-06-27 10:39:11
По существующим тарифам можно не только бесплатно поверять, а ставить новые каждый год. Монополисты только и думают как нагнуть потребителя. Качество услуг не улучшается. И главный вопрос кто получает суперприбыль после поднятия тарифов?
Все верно, только они не думают, а действуют, а по телевизору нам рассказывают, что тарифы уже год как не повышаются.
НКРЕКП отменило Закон Украины о метрологии?
"ТОВ «Водосервіс +»"
Что это за "отпочкование"? Кто владелец? Кто у них устанавливает цены?
Когда ставил счетчик звонил на этот ВОДОСЕРВИС-цену они заломимили такую,что можно минимум 3 квартиры оборудовать счетчиками-нашел фирму,сделавшую качественно и в 2 раза дешевле..Ребята -вас скоро бить будут..готовьтесь..
Кто? Стадо? Максимум выдут 19 декабря на фонтан и будут кричать "Аллилуйя"
Зачем их бить? Рынок, конкуренция. Вы же нашли где дешевле.
ст 17 Закону України про метрологію та метрологічну діяльність. Виходить відтепер зміни до Законів України приймає Чернігівводоканал?
ты кроме телевизора чтонибудь когда нибудь смотрел???? Тебе же (и ещё одному комментатору повыше) было чёрным по белому написано - закон про коммерческий учёт. Принят Радой. нравится или не нравится -иди в Раду. там счас очередной михо-майдан антикоррупционный начинается поддержи, расскажи про метрологию..
а вот ежели откроешь вышеуказанный закон, переходные положения, статью 41, пункт 7 - то ты должен много чего интересного увидеть. ах да, главное потрындеть побольше, читать у нас не любят
Тебе умнику к размышлению http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=e257939a-1fd5-4ccb-904f-84b65379fa45&title=PovirkaLichilnikiv
Очередной умник похвастался своей тупостью? Давай, жги размышления исчо. Там, бааааальшими буквами, какой год новации указан? правильно! 2016й, поскольку закон о метрологии в новой редакции принят летом 2014го года, но будет(уже ,есеснно,был) введён в действие с января 2016го.
Тебе, на ум не приходило подумать о том, что изменения 2017го года и начало 2016го -даты разные. и тексты законов давным давно разные?
Гондурас, мля...
В статью 41, пункт 7 идёт речь о электроэнергии и газе.А вообще очень мутно. В законе больше говориться об обще домовых счётчиках и платить за их установку нам,а вот обслуживание это и поверка за счёт поставщика. Только не понятно почему я должен свои квартирные поверять в частной фирме если их снимут с учёта,то какое им дело до моих счётчиков,всё равно есть они или нет распределять будут на всех согласно обще домовому.Я так понимаю ведут к отказу от индивидуальных счётчиков так как по большому счёту смысла в них не будет,по другому это никак назвать нельзя.
в том и дело, что речь стала идти не о всех ком услугах, а лишь о электричестве и газе. разницу улавливаешь?
и чисто теоретически(хе-хе) Водоканаловец распломбировывает счётчик,снимает его или он или владелец- а дальше неси куда хочешь. Насколько я помню, водоканал даже продавать воду абонентам в многоквартирном доме толком не мог, договоры не заключались. просто явочным порядком надання послугы и таким же порядком оплата.
ну а насчёт индивидуального счётчика тут конечно.... просто без счётчика на тебя могут навесить значительно больше,чем без него. куб горячей воды - 90 гривен(!). По счётчику ты потребил три куба, а при раскидке тебе поставили пять или шесть. ну да,какая разница)))
В том и проблема, что народ чтото слышал о метрологии, даже слышал, что есть такой закон --но ничего не может сравнить. Статья 41я Закона о коммерческом учёте воды - это что за статья? правильно - "внести изменения в такие то законы". Внесли. А теперь возьми и сравни - что было до внесения изменений и что стало. А после этого надо взять и подумать -а в чём же разница?
иногда тут читаешь комментарии и поражаешься -не Гондурас ли это?
Частникам проще нахер выкинуть тот счетчик, платить себе по нормам 0,2-0,3 куба в сутки / чел и не ипать мозги.
Семье с ребенком по вашему предложению придется заплатить за 0,3*30*3 = 27 кубов. Со счетчиком раза в 3 меньше получается
Это конкретный случай, когда с ребенком, с двумя, с тремя - прописанными, но не всегда же. И не всегда надо брать крайний случай 0,3 куба (если есть ванна и канализация), к примеру, 2 человека и ванная без канализации : 0,2 куба * 30дн *2 чел = 12м3 * 9 = 108 грн/мес. А то что в принципе можно не экономить и не знать никаких счетчиков - преимущество. Пока что.
какого размера септик предлагаешь установить?
Мало выгребных ям шоле (уже "установленных") ? Про полив не слышал ? Не экономно в чс или в селе, не ?
А к тому и и ведут.Добровольно принудительно. Только это не спасёт,замануха отом что снизят тарифы понятна,потом их и поднимут по обух.
Квартирные счетчики не в счет
Кстати, долги потребителей - это еще не все. Поставщики услуг теперь будут игнорировать квартирные счетчики, а выставлять оплату по домовым счетчикам. «То есть людям придется оплачивать все потери поставщика. Разницу между данными квартирных счетчиков и общедомовым счетчиком раскидают по вашим платежкам. В результате начнутся суды», - говорит Клюс.
Любопытно, что новый закон дает право посторонним людям вламываться в квартиру без вашего присутствия. «Если у вас прорвало трубу и никого нет дома, то вам могут взломать дверь. Если бы в законе четко указали, что выбить дверь могут только в случае, если нельзя устранить аварию другим способом, например, перекрыть воду. Но этого нет, поэтому выбьют дверь, а окажется, что течет не из вашей ванной, а у соседа», - отмечает Мазурчак.
Кроме того, закон переложил обязанность по капремонту дома на плечи жильцов. «Сейчас первый капитальный ремонт дома после приватизации проводит государство. Теперь такого варианта не будет», - говорит Мазурчак
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті електричну енергію і газ) проводиться за рахунок тарифів на електро- і газопостачання або за рахунок постачальника послуг комерційного обліку. Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
Продовження коментаря
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 1 рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
А ты не дочитался, что Коммерческий узел учёта, который установлен на дом - это именно тот узел, по которому и идут коммерческие расчёты? Не? Порося не стало карасём?
А счётчики жильцов многоэтажки -счётчики розподильчие
именно про общедомовой коммерческий узел учёта говорится в том тексте, который ты процитировал , даже не задумываясь.
.
И каким образом всё твоё словоблудие на два сообщения теперь выглядит? читал читал,бахвалился -а оказалось, что не дочитался сам и сел в лужу)))))
а теперь иди и вытащи из унитаза ту Водоканаловскую бамажку, которой ты подтёрся уже видимо, оботри, и приклей себе на лоб
Цю засрату "бамажку" засунь собі в рота.
Щодо повідомлень водоканалу це раз даю витяг з правил, в не залежності від типу вимірювальної техніки - комерційної чи розподільчої. Повідомлення споживача відбувається саме так "за підписом", а не киданням у поштову скриньку цієї "бамажки", яка не має юридичної сили - це просто паперове сміття, яке кидають розповсюджувачі реклами.
Згідно із Порядком подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку від 08.07.2015 № 474
7. Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення за формою згідно з додатком 1 рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.