Аналітика перевезень. Чого потребує транспортна мережа міста?
2021-08-19 10:29:40


У Чернігові мають бажання кардинально оновити пасажирські перевезення. Розпочали роботу з детального дослідження роботи громадського транспорту. Вони тривали два дні, а саме 16 та 17 червня. За цей час вдалося охопити 82 % задіяних у місті маршрутів та перевізників. Виявилося, що 66 тролейбусів ЧТУ вийшли на заплановані 11 маршрутів, як і передбачено договором з муніципалітетом, а от 57 автобусів із 262-х необхідних експерти не дорахувалися. Результати науково-дослідної роботи «Розробка та реалізація інтерактивної моделі оптимізації міських пасажирських перевезень міста Чернігова» представив керівник проєкту, доцент Чернігівської Політехніки Артем Тарасенко на розширеній нараді у муніципалітеті.
Дослідники провели аналіз технічного стану автотранспортного парку міських перевізників і виявили, що 25 % маршруток мають лише одні двері. На маршрути виходять 25 транспортних засобів віком до 10 років. Є також і вдвічі старші. При цьому комунальний транспорт перевозить лише близько 19 % платних пасажирів, решта пільговики. З автобусами усе навпаки. На підставі отриманих результатів дослідники запропонували кардинально новий формат організації роботи пасажирського транспорту у Чернігові.
При цьому перевізник буде отримувати кошти за фактично виконану роботу з єдиного муніципального центру. Враховуватимуть кілометраж та дотримання чіткого розкладу роботи. Водію вже не доведеться влаштовувати автоперегони, бо це не впливатиме на його зарплату.
Згідно з запропонованою моделлю детально аналізується кожен маршрут, вводяться нові, а так звані дачні не будуть прямувати центром Чернігова. Але всі ці революційні перетворення потребують чималих коштів, – акцентував міський голова.
Як тільки з”явиться більш предметна інформація щодо фінансових можливостей реалізації запропонованої концепціїї, її обов’язково оприлюднять, – підсумував Владислав Атрошенко. Нагадаємо, за останні 5 років за рахунок міського бюджету вдалося купити 37 нових тролейбусів чернігівського виробника. Вони пристосовані для перевезення маломобільних груп населення і відповідають сучасним вимогам.
Джерело: телеканал "Новий Чернігів"
Дослідники провели аналіз технічного стану автотранспортного парку міських перевізників і виявили, що 25 % маршруток мають лише одні двері. На маршрути виходять 25 транспортних засобів віком до 10 років. Є також і вдвічі старші. При цьому комунальний транспорт перевозить лише близько 19 % платних пасажирів, решта пільговики. З автобусами усе навпаки. На підставі отриманих результатів дослідники запропонували кардинально новий формат організації роботи пасажирського транспорту у Чернігові.
При цьому перевізник буде отримувати кошти за фактично виконану роботу з єдиного муніципального центру. Враховуватимуть кілометраж та дотримання чіткого розкладу роботи. Водію вже не доведеться влаштовувати автоперегони, бо це не впливатиме на його зарплату.
Згідно з запропонованою моделлю детально аналізується кожен маршрут, вводяться нові, а так звані дачні не будуть прямувати центром Чернігова. Але всі ці революційні перетворення потребують чималих коштів, – акцентував міський голова.
Як тільки з”явиться більш предметна інформація щодо фінансових можливостей реалізації запропонованої концепціїї, її обов’язково оприлюднять, – підсумував Владислав Атрошенко. Нагадаємо, за останні 5 років за рахунок міського бюджету вдалося купити 37 нових тролейбусів чернігівського виробника. Вони пристосовані для перевезення маломобільних груп населення і відповідають сучасним вимогам.
Джерело: телеканал "Новий Чернігів"
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Пробув у неволі понад 10 місяців: з російського полону повернувся Олек...
2025-06-09 18:06:27
«Трансформація життя». Відомий у світі скульптор відкрив свою виставку...
2025-06-09 17:49:45
У мальовничому селі Мальча на Чернігівщині залишилось жити лише 4 люде...
2025-06-09 17:01:42
Поліція розслідує обставини смерті малолітньої дитини на Ніжинщині
2025-06-09 15:17:58
У Прилуках працюють над відновленням водовідведення після сильних злив
2025-06-09 15:10:45
Анжела Малоїд, поранена під час прильоту, повернулася під обстріли
2025-06-09 14:55:38
Родини Підлісних і Цурікових розповіли, як їх будинки атакували «шахед...
2025-06-09 14:34:29
Справу бухгалтерки-шахрайки з Чернігова призупинили
2025-06-09 14:01:45
Працівницю Деснянського райсуду Чернігова, яку підозрюють у виправдову...
2025-06-09 12:54:02
Як ветерану отримати до півтора мільйона гривень на бізнес
2025-06-09 12:37:06
идиотское решение. людям было удобно - доехал до центра, жди автобус на дачи, он почти без остановок, быстро. а многие еще и живут на тех дачах из-за ваших же пакрищень - тоже быстро добирались до работы. теперь надумали - пересадок наделать, заборов, объездов чтобы рабочая чернь не смущала своим видом цвятущий царский центр да ? доиграетесь..
Похоже пенсионеров решили добить пересадками. Правильно, кому они нужны?
да тут не только пенсионеров--ребенок поступил в полетех-выбирали так как с масанов по прямой и без пересадок можно добраться---теперь .......едь в центр а потом пересажуйся и так же домой---МАРАЗМ походу вам всем (депутатам и чинушкам ) ПОРА ПЕРЕСЕСТЬ НА ГОРОДСКОЙ ТРАНСПОРТ----СЛАБО