Оголошення

Вигода з повітря: можливості віртуальної АТС

2023-12-09 14:24:07
793 0



АКТУАЛЬНО
Комунікація між бізнесом та потенційними покупцями неможлива без надійного засобу зв’язку. Від того, як швидко компанія приймає та опрацьовує всі звернення, залежить рівень продажів, ступінь задоволення покупців, репутація та зростання бізнесу. Саме таким інструментом є хмарна АТС ― сучасна та функціональна система. 

Віртуальна АТС: визначення та основні функції

Віртуальна АТС ― це сучасна система, що об'єднує телефонну та іншу комунікацію бізнесу в єдиному хмарному середовищі. Приймання та виконання дзвінків, а також листування відбувається за допомогою інтернету. Всі дані зберігаються у звітах АТС й передаються до інших інтегрованих систем.

Від традиційних засобів зв’язку віртуальна телефонія відрізняється доступністю та мобільністю. Щоб отримати зв’язок високої якості, не потрібно купувати та монтувати техніку. Достатньо мати ноутбук, підключений до мережі, та софт для роботи з дзвінками, що його зазвичай пропонує постачальник послуги. Швидке налаштування та гнучка адаптація телефонії до потреб конкретного бізнесу – ще одна перевага.

Функціональність сучасних хмарних АТС дуже широка. Ось лише деякі можливості:

  • гнучкі правила розподілу викликів;
  • голосове меню;
  • черга дзвінків;
  • запис розмов;
  • автовідповідач;
  • звітність та аналіз дзвінків;
  • інтеграція з іншими системами, зокрема CRM.

Переваги використання віртуальної АТС

  1. Доступність та мобільність бізнесу. З хмарною АТС ви отримуєте всі можливості для роботи з дзвінками незалежно від місця знаходження ― лише за умови доступу до Інтернету. Вам доступні номери будь-яких країн та операторів. Ваші менеджери можуть працювати віддалено, обслуговуючи клієнтів з цілого світу.
  2. Зниження витрат та оптимізація комунікацій. Бізнес отримує єдину систему внутрішнього та зовнішнього зв’язку, що містить і телефонні розмови, і листування. Без додаткових витрат на монтаж і підключення.
  3. Підвищення якості обслуговування клієнтів. Ви можете слідкувати за якістю сервісу та рівнем компетенцій ваших працівників завдяки записам всіх розмов. Аналіз звітів про дзвінки та продуктивність менеджерів також допоможе покращувати рівень обслуговування.

Функціональні можливості віртуальної АТС

Навіть базова функціональність сучасних АТС, що включає розподіл дзвінків згідно з визначеними правилами, голосове меню, черга дзвінків ― здатна зробити роботу бізнесу автоматизованою і зручною. Клієнти також отримують комфортне спілкування, без довгого очікування і коротких гудків. 

Інтеграція віртуальної телефонії з іншими системами дозволить іще більше розширити функціонал та спростити роботу команди. Наприклад, дані про всі дзвінки будуть автоматично передаватися в CRM. Менеджерам не доведеться виконувати рутинну роботу, таку як внесення даних про розмови до системи вручну. Вони зможуть присвятити більше часу продажам і маркетингу. 

Додаткова перевага ― персоналізація спілкування з покупцями завдяки миттєвому доступу до історії клієнта в CRM в один клік.

Використання хмарної телефонії у зв’язці з колтрекінгом допоможе відслідковувати джерело походження дзвінків. Ви дізнаєтеся, яка саме реклама привела до вас зацікавлених користувачів, що зателефонували. Це дозволить оптимізувати маркетинг і знизити витрати на залучення покупців. 

Висновки

Використання віртуальної АТС – це додаткові переваги для бізнесу без зайвих витрат. Підключення, налаштування та адаптація АТС до ваших потреб займає один приблизно робочий день. 


Хмарна телефонія спрощує комунікації між компанією та покупцями, а також всередині команди. АТС стає ключем до оптимізації робочих процесів, покращення сервісу та персоналізація обслуговування покупців, зростання конкурентоспроможності.

Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш Telegram.

коментарі (0)

Залишити коментар

Ім'я
Коментар
інші новини
У Лосинівці вандали пошкодили трибуни стадіону за 10 тисяч доларів 2025-05-08 15:00:10 Судді Новозаводського райсуду Чернігова переказали військовим понад мі... 2025-05-08 14:44:52 Вісім штучних пальм Костянтин Петренко поставив біля «ЦУМу» 2025-05-08 14:34:10 Стали відомі подробиці інциденту з вибухом гранати у магазині в Городн... 2025-05-08 14:25:14 В'ячеслав Чаус більше не опікується левом з Менського зоопарку 2025-05-08 13:40:57 Перша заступниця мера Сновська роздала гроші для родин захисників свої... 2025-05-08 13:13:57 Через проведення аварійних ремонтних робіт зміниться маршрут тролейбус... 2025-05-08 12:32:06 Чернігівські фонтани у 2025 році не працюватимуть 2025-05-08 12:28:34 У Чернігові вшанували пам’ять загиблих у Другій світовій війні 2025-05-08 12:20:46 СБУ затримала чернігівського таксиста, який адміністрував Telegram-кан... 2025-05-08 11:52:59