Оголошення

Пільги в транспорті Чернігова лише з картками?

2025-01-16 14:20:38
2109 5


Як ми вже писали, із 1 січня мала набрати чинності норма про безоплатне перевезення чернігів­ців, які мають право на пільговий проїзд, лише за наявності пільго­вої транспортної картки та доку­мента, який посвідчує цю пільгу. Та поки що дію цієї норми відтермінвали. На місяць.

— Ми працюємо виключно в пра­вовому полі. Для визначених кате­горій населення українським зако­нодавством передбачений безко­штовний проїзд громадським тран­спортом. Однак законодавством передбачено й те, що в разі запро­вадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду реалізоване це право має бути у вигляді надан­ня пільговикам електронних квитків, які зареєстровані в зазначеній систе­мі і видаються на безоплатній осно­ві. Саме така система обліку діє в на­шому місті, а отже мають діяти і піль­гові транспортні картки, — говорить начальник Управління транспор­ту, транспортної інфраструкту­ри та зв'язку Чернігівської міської ради Олександр Рижий.

- У першу чергу автоматизована система опла­ти дозволяє зробити облік реально­го пасажиропотоку. Крім того, щоро­ку ми проводимо підрахунок коефіці­єнта співвідношення безоплатних па­сажирів і платних. Із пільговими карт­ками зробити це буде простіше і дані будуть чіткішими. Минулого року від­шкодування за перевезення пільго­виків приватним перевізникам (ідеть­ся про автобуси) ми здійснювали ви­ключно за реальною кількістю тих, хто скористався їхніми послугами (це все фіксується на валідаторах. — Авт.). На різних маршрутах ця кількість склала від 10 до 14%. Це ті пільгові категорії, які не відносяться до пенсі­онерів за віком. Частка ж пільговиків, які користуються громадським тран­спортом безоплатно за пенсійними посвідченнями, становить близько 85-90% Впровадивши автоматизо­вану систему оплати проїзду і розра­ховуючись за конкретні поїздки піль­говиків, ми матимемо змогу краще розпланувати схему руху транспор­ту, розумітимемо, які саме маршру­ти треба змінити або ж де покращи­ти рухомий склад тощо. Тому нас ду­же дивує такий супротив з боку дея­ких людей. Тим більше що про безо­платний проїзд виключно з картками ми попереджали заздалегідь.

Загалом до початку 2025 року із заявою щодо оформлення пільго­вих транспортних карток уже зверну­лися 58 тисяч мешканців Черніго­ва (усього в місті близько 65 тисяч людей відносяться до пільгових ка­тегорій і мають право на безоплатний проїзд у громадському транспорті). Із них 39 тисяч — це пенсіонери за віком, 19 тисяч — решта пільгових категорій. Проте й досі залишається відкритим питання перевезення піль­говиків, які в місті не зареєстрова­ні. Більше того — у громадах відмов­ляються навіть подавати списки та­ких до Управління транспорту, тран­спортної інфраструктури та зв'язку, мотивуючи це браком коштів.

— Як ми вже говорили раніше, ме­ханізм відшкодування вартості піль­гових перевезень законодавством повністю не прописаний, тож на пер­шому етапі громади мали хоча б про­вести аудит своїх пільговиків. Можли­во, відшкодування за їх перевезення узяла б на себе Чернігівська міська громада. Але зараз не зроблено на­віть цього аудиту, — каже Олександр Рижий.

— Люди ж, які проживають, навчаються чи працюють у місті, але не зареєстровані тут, можуть само­стійно звернутися до Департаменту соціальної політики Чернігівської міськради (вулиця Івана Мазепи, 19. — Авт.), надати відповідні документи і також отримати пільгову Транспорт­ну картку. Таких випадків у нас чима­ло, і жодних проблем з отриманням карток у цих категорій не виникало. До речі, абсолютно всі картки, які ви­даються вперше, безкоштовні. Тож закликаємо всіх, хто ще не оформив пільгової картки, обов'язково це зро­бити. Іще на місяць ми вирішили про­довжити так званий адаптаційний пе­ріод - плати з пільговиків, у яких не­має такої картки, за наявності доку­ментів, що посвідчують пільгу, бра­ти в транспорті не будуть і штрафува­ти теж, однак попереджатимуть про необхідність оформлення пільгової транспортної картки.

Джерело: газета “Гарт”, Катерина Дроздова

Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш Telegram.

комментарии (5)
Anonim2025-01-16 21:39:37 ответить

Знову хочу нагадати шановним землякам про таксі Уклон і Болт. Держава дбає про нас, але не завжди у держави є кошти і можливості. От як на мене ці картки, механізми це дуже складно. А в таксі все це дуже легко. Компанії роблять все можливе і не можливе, щоб користуватись послугами було легко. По перше- про вас завжди пам'ятають і достатньо сказати системі що це я, тобто авторизуватись і все. Система пам'ятає куди і коли ви їздили і знає куди вам треба їхать сьогодні і зробить все можливе, щоб ваша поїздка була комфортною, безпечною і головне вам по кишені. Якщо це вартісна поїздка система вам надасть знижку. Тобто якщо вартість мінімальної поїздки 65 гривень, то втрьох це по 20 грн. При тому це від вашого під'їзда до любої точки. Хоч в магазин, хоч на зупинку, можна навіть до батьків у село під самісінький ганок. Все тепло і затишно, швидко. А якщо ви дівчина, чи жінка, то вам допоможуть з багажем. Ця послуга платна, але ніхто за неї не бере плату, бо кожному чоловіку приємно бути джентельменом. Дані персональні ваші захищені. Система не надає водіям ваші дані, тому за конфіденційність можете не хвилюватись. Це не реклама! Просто неприємно дивитись коли нормальні, порядні люди страждають на цих зупинках, тісняться в цих маршрутках, вимушені випрашувати якісь картки, і за вигоди копійчаної. Зараз таксі це не аптека, вас не обдеруть як липку. Пробуйте, шановні. І ще: не заважайте на це дрєвнє що наші люди в булочну на таксі не їздять. Ну коли то було? В 1969 році? Так тоді і сексу небуло.

Сергій2025-01-17 21:01:55 ответить

Пільгова картка - платити не складно, та чи це законно??? В мене такої нема, в пільги є і що далі??? Штраф???? А Болт и Уклон мають ще багато мінусів: бронювати треба чітко вказуючі адресу, а з перейменуванням вулиць це ще той квест, після замовлення може прийти відмова, а якщо треба вчасно на потяг чи маршрутку???? Ціна на той же самий маршрут може бути різна навіть в той же день, іноді просто довго не можливо знайти вільну машину, водіі не знають мікрорайонів, їздять по навігатору і заіхав в район тупо кружляють між будинками, а клієнт з валізами стоїть коло під’їзду і дивиться на ці піруети, а потім машина стає в 100м і приходить смс - виходьте, таксі прибуло...., багажники захламлені всякими речами - валізу просто впихують ледь-ледь....

Anonimответить

Воно то так, Сергію, але не так мрачно. Перейменування вулиць дійсно призвели до ряду незручностей. Я от зайшов вчора до магазину, а мені кажуть в нашій мережі є товар, який вас цікавить, знаходиться в магазині за такою адресою. Я питаю, а це де? Продавчині ніяково зробили вигляд що не чують. Відкрив гугл і він відразу знайшов потрібну адресу. Що тут зробиш коли проживши все життя в місті без навігатора не можеш знайти потрібну вулицю? Думаю і ви, Сергію не всі вулиці пам'ятаєте переіменовані. Але навігатор знає все, якщо не згодні наведіть хоч один приклад, одну адресу яку навігатор не зможе знайти. Всі ці незручності, так як і забитий багажник дуже легко вирішити за допомогою коментарів. Просто в коментарі до поїздки треба написать: будинок в якому атб, чи напроти заправки, 2- під'їзд... Будуть 2 великі валізи, та інше... До речі в маршрутках теж бувають, доволі часто ситуації, коли стоїш на кінцевій зупинці, а воно не приїзжає, чи проїзжає не зупиняючись( у парк), так як йому не вигідно робити круг із зі двох-трьох пасажирів. І ви нікому навіть не поскаржитеся. То в таксі для вирішення цієї проблеми є два методи: звернутися до підтримки, і водія покарають, а вам нададуть іншого , нормального. І другий підняти вартість замовлення, і до вас вистроїться черга з водіїв. В тому ж Уклоні є функція скрутки вартості замовлення, це коли пасажир може повзунком знизити вартість нижче плінтуса. Користуйтесь відповідально. Якщо вам дійсно потрібно на вокзал, у св'ята, чи час пік, може краще накинути 20-50 грн, а не скручувати нижче мінімуму?

anonim2025-01-20 18:14:12 ответить

є недоліки. не передбачено фото на картці, необхідно брати з собою посвідчення. ще, був випадок, коли кондуктор не побачив як я прикладав картку до валідатора, то почала вимагати показувати картку, посвідчення та прикласти ще раз. виникло питання чи має кондуктор можливість подивитися інформацію про оплату карткою?

Anonim2025-01-26 10:38:19 ответить

короче, если какая бабка раз в месяц в Чернигов приезжает из села, где вообще никакого транспорта нет, то ее еще и в городе обдерут.

Оставить комментарий

Имя
Комментарий
другие новости
Чернігівські перевізники видали накази, щоб учасники бойових дій їздил... 2025-02-07 14:23:32 Аби в 2025 році не втратити медичну підтримку варто звернутися до сіме... 2025-02-07 14:15:05 Олександр Ломако звітує: шлях Чернігова від руйнувань до відновлення т... 2025-02-07 14:11:57 У Понорницькій громаді чекають на переселенців 30 пустих будинків 2025-02-07 14:03:46 На Центральному ринку Чернігова здешевшало м’ясо 2025-02-07 13:40:32 Інструктор Євгеній Левківський: «У 158-й наче прокинувся у раю» 2025-02-07 13:14:42 Станіслав Булденко - єдиний із Чернігівської області отримав річну сти... 2025-02-07 12:43:13 Вчителі Чернігівщини тепер з доплатами від уряду 2025-02-07 12:28:19 На Корюківщині виявили 27-річного мисливця, який незаконно вбив молоду... 2025-02-07 11:59:03 7-річного Матвійка, який потонув 7 січня поки що не знайшли 2025-02-06 14:20:05