Пільги в транспорті Чернігова лише з картками?
2025-01-16 14:20:38



Як ми вже писали, із 1 січня мала набрати чинності норма про безоплатне перевезення чернігівців, які мають право на пільговий проїзд, лише за наявності пільгової транспортної картки та документа, який посвідчує цю пільгу. Та поки що дію цієї норми відтермінвали. На місяць.
— Ми працюємо виключно в правовому полі. Для визначених категорій населення українським законодавством передбачений безкоштовний проїзд громадським транспортом. Однак законодавством передбачено й те, що в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду реалізоване це право має бути у вигляді надання пільговикам електронних квитків, які зареєстровані в зазначеній системі і видаються на безоплатній основі. Саме така система обліку діє в нашому місті, а отже мають діяти і пільгові транспортні картки, — говорить начальник Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку Чернігівської міської ради Олександр Рижий.
- У першу чергу автоматизована система оплати дозволяє зробити облік реального пасажиропотоку. Крім того, щороку ми проводимо підрахунок коефіцієнта співвідношення безоплатних пасажирів і платних. Із пільговими картками зробити це буде простіше і дані будуть чіткішими. Минулого року відшкодування за перевезення пільговиків приватним перевізникам (ідеться про автобуси) ми здійснювали виключно за реальною кількістю тих, хто скористався їхніми послугами (це все фіксується на валідаторах. — Авт.). На різних маршрутах ця кількість склала від 10 до 14%. Це ті пільгові категорії, які не відносяться до пенсіонерів за віком. Частка ж пільговиків, які користуються громадським транспортом безоплатно за пенсійними посвідченнями, становить близько 85-90% Впровадивши автоматизовану систему оплати проїзду і розраховуючись за конкретні поїздки пільговиків, ми матимемо змогу краще розпланувати схему руху транспорту, розумітимемо, які саме маршрути треба змінити або ж де покращити рухомий склад тощо. Тому нас дуже дивує такий супротив з боку деяких людей. Тим більше що про безоплатний проїзд виключно з картками ми попереджали заздалегідь.
Загалом до початку 2025 року із заявою щодо оформлення пільгових транспортних карток уже звернулися 58 тисяч мешканців Чернігова (усього в місті близько 65 тисяч людей відносяться до пільгових категорій і мають право на безоплатний проїзд у громадському транспорті). Із них 39 тисяч — це пенсіонери за віком, 19 тисяч — решта пільгових категорій. Проте й досі залишається відкритим питання перевезення пільговиків, які в місті не зареєстровані. Більше того — у громадах відмовляються навіть подавати списки таких до Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв'язку, мотивуючи це браком коштів.
— Як ми вже говорили раніше, механізм відшкодування вартості пільгових перевезень законодавством повністю не прописаний, тож на першому етапі громади мали хоча б провести аудит своїх пільговиків. Можливо, відшкодування за їх перевезення узяла б на себе Чернігівська міська громада. Але зараз не зроблено навіть цього аудиту, — каже Олександр Рижий.
— Люди ж, які проживають, навчаються чи працюють у місті, але не зареєстровані тут, можуть самостійно звернутися до Департаменту соціальної політики Чернігівської міськради (вулиця Івана Мазепи, 19. — Авт.), надати відповідні документи і також отримати пільгову Транспортну картку. Таких випадків у нас чимало, і жодних проблем з отриманням карток у цих категорій не виникало. До речі, абсолютно всі картки, які видаються вперше, безкоштовні. Тож закликаємо всіх, хто ще не оформив пільгової картки, обов'язково це зробити. Іще на місяць ми вирішили продовжити так званий адаптаційний період - плати з пільговиків, у яких немає такої картки, за наявності документів, що посвідчують пільгу, брати в транспорті не будуть і штрафувати теж, однак попереджатимуть про необхідність оформлення пільгової транспортної картки.
Джерело: газета “Гарт”, Катерина Дроздова
Хочете отримувати головне в месенджер? Підписуйтеся на наш
Telegram.
Оставить комментарий
другие новости
Чернігівські перевізники видали накази, щоб учасники бойових дій їздил...
2025-02-07 14:23:32
Аби в 2025 році не втратити медичну підтримку варто звернутися до сіме...
2025-02-07 14:15:05
Олександр Ломако звітує: шлях Чернігова від руйнувань до відновлення т...
2025-02-07 14:11:57
У Понорницькій громаді чекають на переселенців 30 пустих будинків
2025-02-07 14:03:46
На Центральному ринку Чернігова здешевшало м’ясо
2025-02-07 13:40:32
Інструктор Євгеній Левківський: «У 158-й наче прокинувся у раю»
2025-02-07 13:14:42
Станіслав Булденко - єдиний із Чернігівської області отримав річну сти...
2025-02-07 12:43:13
Вчителі Чернігівщини тепер з доплатами від уряду
2025-02-07 12:28:19
На Корюківщині виявили 27-річного мисливця, який незаконно вбив молоду...
2025-02-07 11:59:03
7-річного Матвійка, який потонув 7 січня поки що не знайшли
2025-02-06 14:20:05
Знову хочу нагадати шановним землякам про таксі Уклон і Болт. Держава дбає про нас, але не завжди у держави є кошти і можливості. От як на мене ці картки, механізми це дуже складно. А в таксі все це дуже легко. Компанії роблять все можливе і не можливе, щоб користуватись послугами було легко. По перше- про вас завжди пам'ятають і достатньо сказати системі що це я, тобто авторизуватись і все. Система пам'ятає куди і коли ви їздили і знає куди вам треба їхать сьогодні і зробить все можливе, щоб ваша поїздка була комфортною, безпечною і головне вам по кишені. Якщо це вартісна поїздка система вам надасть знижку. Тобто якщо вартість мінімальної поїздки 65 гривень, то втрьох це по 20 грн. При тому це від вашого під'їзда до любої точки. Хоч в магазин, хоч на зупинку, можна навіть до батьків у село під самісінький ганок. Все тепло і затишно, швидко. А якщо ви дівчина, чи жінка, то вам допоможуть з багажем. Ця послуга платна, але ніхто за неї не бере плату, бо кожному чоловіку приємно бути джентельменом. Дані персональні ваші захищені. Система не надає водіям ваші дані, тому за конфіденційність можете не хвилюватись. Це не реклама! Просто неприємно дивитись коли нормальні, порядні люди страждають на цих зупинках, тісняться в цих маршрутках, вимушені випрашувати якісь картки, і за вигоди копійчаної. Зараз таксі це не аптека, вас не обдеруть як липку. Пробуйте, шановні. І ще: не заважайте на це дрєвнє що наші люди в булочну на таксі не їздять. Ну коли то було? В 1969 році? Так тоді і сексу небуло.
Пільгова картка - платити не складно, та чи це законно??? В мене такої нема, в пільги є і що далі??? Штраф???? А Болт и Уклон мають ще багато мінусів: бронювати треба чітко вказуючі адресу, а з перейменуванням вулиць це ще той квест, після замовлення може прийти відмова, а якщо треба вчасно на потяг чи маршрутку???? Ціна на той же самий маршрут може бути різна навіть в той же день, іноді просто довго не можливо знайти вільну машину, водіі не знають мікрорайонів, їздять по навігатору і заіхав в район тупо кружляють між будинками, а клієнт з валізами стоїть коло під’їзду і дивиться на ці піруети, а потім машина стає в 100м і приходить смс - виходьте, таксі прибуло...., багажники захламлені всякими речами - валізу просто впихують ледь-ледь....
Воно то так, Сергію, але не так мрачно. Перейменування вулиць дійсно призвели до ряду незручностей. Я от зайшов вчора до магазину, а мені кажуть в нашій мережі є товар, який вас цікавить, знаходиться в магазині за такою адресою. Я питаю, а це де? Продавчині ніяково зробили вигляд що не чують. Відкрив гугл і він відразу знайшов потрібну адресу. Що тут зробиш коли проживши все життя в місті без навігатора не можеш знайти потрібну вулицю? Думаю і ви, Сергію не всі вулиці пам'ятаєте переіменовані. Але навігатор знає все, якщо не згодні наведіть хоч один приклад, одну адресу яку навігатор не зможе знайти. Всі ці незручності, так як і забитий багажник дуже легко вирішити за допомогою коментарів. Просто в коментарі до поїздки треба написать: будинок в якому атб, чи напроти заправки, 2- під'їзд... Будуть 2 великі валізи, та інше... До речі в маршрутках теж бувають, доволі часто ситуації, коли стоїш на кінцевій зупинці, а воно не приїзжає, чи проїзжає не зупиняючись( у парк), так як йому не вигідно робити круг із зі двох-трьох пасажирів. І ви нікому навіть не поскаржитеся. То в таксі для вирішення цієї проблеми є два методи: звернутися до підтримки, і водія покарають, а вам нададуть іншого , нормального. І другий підняти вартість замовлення, і до вас вистроїться черга з водіїв. В тому ж Уклоні є функція скрутки вартості замовлення, це коли пасажир може повзунком знизити вартість нижче плінтуса. Користуйтесь відповідально. Якщо вам дійсно потрібно на вокзал, у св'ята, чи час пік, може краще накинути 20-50 грн, а не скручувати нижче мінімуму?
є недоліки. не передбачено фото на картці, необхідно брати з собою посвідчення. ще, був випадок, коли кондуктор не побачив як я прикладав картку до валідатора, то почала вимагати показувати картку, посвідчення та прикласти ще раз. виникло питання чи має кондуктор можливість подивитися інформацію про оплату карткою?
короче, если какая бабка раз в месяц в Чернигов приезжает из села, где вообще никакого транспорта нет, то ее еще и в городе обдерут.