У Чернігові перевізники подали до міськради пропозицію щодо збільшення вартості транспортної роботи
2025-05-13 11:36:39



У Чернігові перевізники подали до міської ради пропозицію щодо збільшення вартості транспортної роботи за кілометр пробігу. Про це повідомив Андрій Савченко, заступник директора ТОВ "Тревел Експрес", яке обслуговує маршрути № 24/24 А, № 25/25 А, № 33.
З його слів, зараз перевізники отримують 44 гривні 12 копійок за кілометр.
"Наша пропозиція – збільшити вартість транспортної роботи за кілометр пробігу до 57 гривень 68 копійок. Це хоч якось може впливати на якість перевезень і обслуговування наших автобусів. Тому що зараз, оскільки кількість перевезень значно збільшилась, кількість ремонтів зростає, витрати на паливо та обслуговування автобусів зростають".
Андрій Савченко каже: попередні розрахунки затверджувались у 2021 році.
"Тоді й ціни не такі були, як зараз. Наприклад, паливо у 2021 році коштувало в середньому десь 30 гривень за літр. Зараз це понад 50 гривень за літр".
За словами заступника директора підприємства, до 1 квітня кількість пільгових перевезень на їхніх маршрутах була майже 1500 людей за день.
"Зараз вона в окремі дні доходить до 7500. У середньому, ми рахуємо за вихідні дні, за будні дні, кількість пільгових перевезень зросла десь на 4800 осіб за день. Причому виторг у порівнянні, наприклад, з березнем, у квітні впав на 500 тисяч".
Нагадаємо, з 1 квітня 2025 року право на безоплатний проїзд у міських автобусах мають пенсіонери за віком та низка інших категорій пільговиків. Таке розпорядження 28 березня підписав начальник Чернігівської міської військової адміністрації Дмитро Брижинський. До цього він уніс відповідні зміни до міських цільових програм.
Про підняття цін на проїзд Андрій Савченко говорить так:
"Якщо буде врахована пропозиція збільшення вартості транспортної роботи, то ціни за проїзд не потрібно буде підіймати".
Директор ДП "Пассервіс", який обслуговує маршрути № 21, № 27 та № 30, Сергій Карпенко підтвердив слова Андрія Савченка.
"Ми надали необхідні документи до міськради з урахуванням тих витрат, які є наразі, – це пально-мастильні матеріали, акумулятори, шини, транспортна робота. Дані надало кожне підприємство, там зараз усе узагальнюється. З урахуванням всього вони будуть вирішувати, який буде проїзд", – сказав директор підприємства.
З його слів, їм надходять скарги від пасажирів, які їдуть на роботу.
"У нас навіть працівники парку кажуть: «Ми до автобуса зайти не можемо. Раніше доїжджали на роботу, а зараз зранку дуже багато пасажирів і не можемо доїхати»", — говорить Сергій Карпенко.
Як раніше повідомляла Суспільному директорка ТОВ "Чернігівська транспортна компанія" Ольга Корнієць, чернігівські приватні перевізники у квітні недоотримали понад мільйон гривень унаслідок введення безоплатного проїзду для пенсіонерів за віком та інших категорій пільговиків у міських автобусах.
Джерело: "Суспільне Чернігів"
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Зберегти 200-літнього дуба вирішили активісти у Смичині
2025-05-13 14:57:35
З 1 травня жителям двоповерхівки на Шевченка розсилають квитанції по к...
2025-05-13 14:37:57
Ні обручок, ні поцілунків, ні трепетного «кохаю!», зате 56 років разом...
2025-05-13 14:22:53
У Чернігівській гімназії №16 тривають ремонтно-відновлювальні роботи
2025-05-13 13:45:47
Прилуцький центр допомоги безпритульним тваринам: стерилізація, догляд...
2025-05-13 13:30:00
Наталію Чернобай, підозрювану у виправдовуванні російської агресії, ві...
2025-05-13 12:35:22
У Чернігові перевізники подали до міськради пропозицію щодо збільшення...
2025-05-13 11:36:39
84-річний киянин розбився насмерть на Чернігівщині через зіткнення з в...
2025-05-13 11:24:38
102-річний ветеран і журналіст Григорій Свиридов: «Я ніколи не думав, ...
2025-05-12 14:51:21
Зіткнувся з деревом та згорів: на Чернігівщині в ДТП загинув водій лег...
2025-05-12 14:06:23
Насправді ці перевезення вигідні лише за умови якщо є гроші, котрі потрібно відмити. НАвіть раніше тільки невелика частина маршрутів ледь окупала себе. Зараз, з новими "смотрящими" назначеними з гори - старі схеми не працюють, а те що влада має адекватно переглядати і компенсувати - теж заблоковано. ПО факту отримаємо просто розбиту транспортну систему, де наруд через рік буде вини не "чому 20 грн", а "де хоч один автобус"