У Прилуках блогер тік-токер оскандалив місцеву бібліотеку
184
0

Хайп з нічого або чергова спроба місцевого Тіктокера створити скандал навколо міської бібліотеки №3. До редакції телеканалу Прилуки вже вдруге звернулася Людмила Зубко, директорка Центральної міської бібліотеки. Говорить: В інтернеті другий день ширяться неправдиві заяви.
- "Останнім часом мене дуже турбує ситуація, яка склалася навколо міської бібліотеки №3, яка знаходиться по вулиці Юрія Мірюти, 22, - розповідає Людмила Зубко. Тільки вчора була одна неправдива історія від тіктокера Олександра, як сьогодні вже нова брехня. І мені б хотілося дати пояснення з приводу цього питання".
Людмила Зубко демонструє акаунт блогера. Говорить, у відео було декілька фейків.
Людмила Зубко продовжує:
- "По-перше, бібліотека знаходиться в будинку, який не обслуговує міська рада, а обслуговує його приватна компанія "Комфортні послуги". І всі ремонтні роботи для мешканців цього будинку має виконувати саме ця компанія, а аж ніяк не міська рада. І звертатися мешканці цього будинку мають саме до своєї компанії. Наша бібліотека справді не заключала договір із "Комфортними послугами", тому що в цьому в нас немає потреби. При наявності якихось проблем ми заключаємо договір на виконання робіт з різними спеціальними компаніями, з якими окремим договором прописуємо виконання робіт".
І це не єдина нісенітниця, яку доводиться спростовувати, - каже директорка бібліотечної мережі:
-"Ще одна брехня, яка мене дуже обурює і дивує стосується комунальних послуг. Я почула від блогера про те, що бібліотека не платить комунальні послуги, а платять тільки мешканці. Хочу сказати, що це просто якась повна маячня, тому що всі розуміють, що це неможливо. Бібліотекою заключені договори з тепловодопостачанням на централізоване опалення і інший договір на водопостачання і водовідведення. Тобто я ще раз наголошую на тому, щоб люди не велися на всі ці чутки, які брехливі, недоречні і незрозумілі взагалі для мене, як для керівника".

Тому керівниця книгозбірні змушена публічно пояснювати і наводити факти, щоб зупинити хвилю вигаданих історій.
-" Те, що мешканці будинку платять комунальні послуги за бібліотеку - є черговою брехнею. І я звертаюся до мешканців цього будинку не вестися на неправдиву інформацію, - підкреслює директорка.
-" Публікувати голослівні звинувачення неправильно", - наголошує директорка. Бо кожне таке відео, зняте на рівні чуток, лише вводить людей в оману.
-"І я думаю, що кожний, хто веде блог, TikTok чи щось подібне, спочатку має перевірити інформацію. Безпосередньо цей блогер уже втратив довіру у мешканців міста", - зазначає Людмила Зубко.
Джерело: ТК "Прилуки"
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.




