Передати показники водолічильників тепер можна через інтернет
2012-05-30 13:31:40



Передати показники водолічильників тепер можна через інтернет
Було створено базу даних, що дозволяє з’ясувати стан платежів будь-якого абонента за 10-річний період, вирішити всі виникаючі непорозуміння. Втім, розвиток сучасних інформаційних технологій дозволяє налагодити відносини з абонентами в режимі онлайн, вирішуючи всі питання без безпосередніх контактів зі споживачами. Сучасно і зручно для обох сторін.
Зареєстрований — проблем нема
Зростання вартості води примусило багатьох чернігівців встановлювати прилади обліку. Доки таких абонентів було небагато, ніяких проблем не виникало, але на сьогодні зі 116 тис. абонентів 62 тис. встановили водолічильники. Це позитив , але є і незручності. По-перше, їх треба повіряти, але міжповірочний період 3-4 роки . А показники лічильника треба передавати до абонентської служби КП «Чернігівводоканал» щомісяця. Дотепер показання знімали працівники абонентської служби або їх передавали по телефону, причому найбільше навантаження було у період від 15 до 20 числа кожного місяця. Приймали їх 9 працівниць абонслужби, але уявіть, що треба за кілька днів прийняти десятки тисяч дзвінків, занести дані у базу, перевірити їх правильність. Люди на телефонування витрачали години, нервували, а для працівників водоканалу було нелюдське навантаження.
Ідея використання для передачі даних інтернету з’явилася минулого року, але робота велась прискіпливо, бо помилок у ній допускати не можна, хоча є певний досвід кількох міст України, насамперед Харкова, Запоріжжя, Тернополя. Нарешті, технологія відпрацьована, і з 15 травня перші чернігівці зареєструвались на сайті «Чернігівводоканалу» і передали дані своїх лічильників. Але передати дані можна лише після проходження процедури реєстрації, тільки тоді абонент зможе отримати доступ до свого особистого рахунку.
А в квитанціях за квітень вказана адреса сайту водоканалу — abvdk.cn.ua Відкривши сайт, можна знайти кнопку «показання лічильника» або на сторінці абонента вийти на «реєстрацію».
А далі потрібна уважність, бо при заповненні даних відповідального квартиронаймача помилки виключені — вам доведеться заповнювати дані для реєстрації, доки все не буде правильно. Крім того, треба вказати свій е-mail, бо на нього адміністрація сайту буде надсилати всю інформацію щодо реєстрації. Після заповнення користувач натискає «реєстрація» і протягом 2-3 днів чекає на відповідь. Адміністратор сайту оброблює інформацію і надсилає користувачу логін і пароль, пропонуючи змінити пароль в інтересах безпеки, але це вже справа абонента. Після реєстрації він стає повноправним користувачем і отримує доступ до усієї інформації, що стосується особисто його. Тобто може не тільки передати показники, але й перевірити свої розрахунки, заборгованість тощо. Але тільки свої.
Прозорість на новому рівні
Те, про що сказано вище, — це лише один бік покращення співпраці водоканалу з отримувачами послуг. Почав працювати переформатований інтернет-сайт підприємства, де можна не тільки дізнатися про тарифи та норми споживання води, але й ознайомитися з усіма новинами, у тому числі з реконструкції об’єктів водопостачання, водопровідних та каналізаційних мереж тощо. Можна буде дізнатися про стратегію розвитку, основні техніко-економічні показники роботи, показники якості води. Не все це є сьогодні, але протягом найближчого часу така інформація з’явиться, і для ознайомлення з нею не треба реєструватись. На сайті буде розміщуватись інформація про підприємство, що друкується у ЗМІ. Тобто він стане важливим ланцюгом у покращенні взаємовідносин між постачальниками послуг з водопостачання та їх споживачами.
Аркадій Стежеринський, «Чернігівські відомості», 23 травня 2012 року
Хочете отримувати головне у месенджер? Підписуйтесь на наш
Telegram.
Залишити коментар
інші новини
Один з найвідоміших художників України Віктор Шульга переїхав з Андрії...
2025-07-08 09:29:57
На Чернігівщині попрощалися з двома захисниками
2025-07-08 09:05:59
Директорка гімназії зі спільниками оформлювала чоловіків вчителями, аб...
2025-07-08 08:47:35
Роман Луценко: «Базові навички з такмеду сьогодні повинен мати кожен»
2025-07-07 15:04:01
Олена Решотка з Мени майструє дизайнерські речі зі старого джинсу
2025-07-07 14:39:06
На міській фермі біля центру «Перемога» виросли овочі - огірки, помідо...
2025-07-07 12:03:46
Керуючий новою «Форою» у Чернігові Олександр Прокопенко починав у Ніжи...
2025-07-07 11:32:46
Перший «Базис драйв» відкрився на Любецькій
2025-07-07 10:38:03
На минулому тижні росіяни атакували 26 населених пунктів Чернігівщини
2025-07-07 09:42:03
Жителька Чернігівщини завдяки гранту вирощує на полі лаванду, а гроші ...
2025-07-07 09:12:31
ну, хоть в чем-то прогресс! надеюсь, когда-нибудь настанет очередь и новых труб, чтобы абоненты не только платили вовремя, но и получали на выходе чистую воду, а не смесь с ржавчиной.
Гарна ідея передавати показники через інтернет.
Побачимо, як з реалізацією. Перший "прикол" у статейці уже описаний: "користувач натискає «реєстрація» і протягом 2-3 днів чекає на відповідь".
Панове, зазвичай, коли люди на сайтах реєструються, цю інформацію обробляє програма і відповідь приходить не за 2-3 дні, а упродовж 2-3 хвилин!
самая ненавистная коммунальная служба города!!! какого хрена??? каждый месяц эта контора звонит мне на личный номер телефона и спрашивает показания счетчиков!!!??? КАЖДЫЙ месяц я пишу, при оплате, эти грёбаные показания!!!, а они отвечают, что такая система-звонят и всё... а показания с книжек не записывают! МАРАЗМАТИКИ!!! никто из др. служб так не заё...т своих "доноров" для хатыны начальника!!! у меня аллергия на этих тварей!!!
шоб они здохли- ... пауки в банке!
Регистрация заняла 7 минут, с ответом. Не надо ныть
так вот... по поводу не надо ныть! если водоканалу нужно снять показания счетчиков для того, чтобы выставить счёт потребителям, вопрос :" Почему этот же потребитель каждый месяц обязан звонить или писать в интернете водоканалу эти показания счётчиков?" Ответ: "Для того чтобы водоканал сэкономил деньги на зарплате абонементной службы!"
показання знімали працівники абонентської служби або їх передавали по
телефону... Приймали їх 9 працівниць абонслужби, але уявіть,
що треба за кілька днів прийняти десятки тисяч дзвінків, занести дані у
базу, перевірити їх правильність. Люди на телефонування витрачали
години, нервували, а для працівників водоканалу було нелюдське
навантаження.!!!!! Так наберите на работу не 9!!!, а 52 працівниці!!!! или вынесите счетчики на площадку за свой счет (как это сделали электросети) и снимайте на здоровье!!! Т.е. потребители должны работать (весь город пашет!!!) вместо сотрудников водоканала! ещё и платят немыслимые барыши... господам...
Идея - ок!
Но вот качество воды....Что бы не соврать я каждые 4 месяца меняю бачок-смеситель так как разбивает не качественной водой и дорогие ставил и китайцев - эфект один(((
Не верю. :) Шутите? Хотя может Вы буржуй.
у меня стоят счётчики на газ и гор. воду-никто не звонит и не ДОЛБИТ!!!!!
каждый месяц!!!( в отличии от водоканала) , написала показания в книжке и служба вносит их себе в реестр! всё... никаких заморочек!
Наведите порядок в передаче показаний по интернету.Не признают пароль.Хотел поменять-потерял связь.Что делать?Опять звонить по телефону.У меня такое впечатление,что Вы наши комментарии не читаете.Не хватает людей?
Зарегистрировался на сайте. Получил свой логин и пароль на почту. Зайти в личный кабинет не могу. Отвечает неправильный логин или пароль. Перерегистрировался та же картина. ???? Что не так???
Наведите порядок в передаче показаний по интернету.Не признают пароль.